Sættes igang i morgen tidlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

betiinsen

Hej piger, så er det i morgen kl. 10.30 jeg skal sættes igang på Skejby sygehus. Er mega spændt, men ved også det kan tage noget tid. Ved dog de ikke sender mig hjem i mellemtiden, så skal være der nogle dage og har pakket med kæresten her til aften.
Dejligt han også kan komme med og være hos mig hele tiden..

Send med glæde en masse ve-støv... håber det går nogenlunde stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Shibby

Held og lykke..Vidste ikk du var så langt henne..syntes ikk det er længe siden du testede positivt

Anmeld

8. maj 2011

betiinsen

Shibby skriver:

Held og lykke..Vidste ikk du var så langt henne..syntes ikk det er længe siden du testede positivt

1000 tak, nej føler også det er gået stærkt.. hele 9 mdr er efterhånden gået

Anmeld

8. maj 2011

Bshizzle

Pøj Pøj med i morgen..

Jeg blev selv sat igang da jeg var 42+2.. og i fødsel i 4 timer
- Så håber det går lige så hurtigt for dig..

Anmeld

8. maj 2011

betiinsen

Bshizzle skriver:

Pøj Pøj med i morgen..

Jeg blev selv sat igang da jeg var 42+2.. og i fødsel i 4 timer
- Så håber det går lige så hurtigt for dig..

tak Uhh det var hurtigt, tror dog ikke det går helt så stærkt ved mig, men vil bestemt ikke klage hvis det skulle ske

Anmeld

8. maj 2011

Shibby

Det skal nok gå Anbefaler varmepude og badekar/brusebad..Hvad end du har det bedst med Det varme vand i karet gør dit understel mere smidigt. Musklerne slapper mere af.. Hvis du blir tilbudt bi-stik,så kan jeg allerede nu fortælle dig at det gør mega nade,men de virker. Du kan klare det her! Snart er de 9 mdr et overstået kapitel og du kan kalde digselv for mor

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

Held og lykke... Sender masser af vestøv afsted til dig... 

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Held og lykke! Det må gerne gå stærkt så du føder i dag (eller i dag er det om 1 minut). Det er nemlig min fødselsdag og en god dato Glæder mig til at se resultatet, er sikker på du får den smukkeste lille bebs!

Anmeld

9. maj 2011

betiinsen

Shibby skriver:

Det skal nok gå Anbefaler varmepude og badekar/brusebad..Hvad end du har det bedst med Det varme vand i karet gør dit understel mere smidigt. Musklerne slapper mere af.. Hvis du blir tilbudt bi-stik,så kan jeg allerede nu fortælle dig at det gør mega nade,men de virker. Du kan klare det her! Snart er de 9 mdr et overstået kapitel og du kan kalde digselv for mor

tak for rådet.. lyder som en god ide..

har en mærkelig følelse af at jeg er lidt spændt på at mærke den smerte alle taler om.. selvom jeg nok fortryder det når jeg er igang hehe...

Ja det er underligt at tænke på jeg snart ikke er gravid mere, men istedet er mor når det er

Anmeld

9. maj 2011

betiinsen

MoarJ skriver:

Held og lykke... Sender masser af vestøv afsted til dig... 

takker... tror jeg meget jeg får brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.