Banken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

aya-zia

Musen5 skriver:

Hehe pas på med det.... Vi samlede alt hvad vi havde af gæld til div steder i et lån hos banken....

Jeg betaler 1500 og måneden og han det samme. Efter vi er gået fra hinanden har banken NÆGTET at dele lånet og pludselig oxo fortalt os aj nååååh jo... hvis min x ikk betaler sine 1500 ind så må de trække dem fra mig (og omvendt)

Nu har jeg så kontaktet den advokat jeg har (i forbindelse med noget andet) og spurgt. Og advokaten bliver pudset på banken mandag eftermiddag hvis min bankdame ikke makker ret. Jeg gider det ikke mere.

Så fra mig er det et lad-endelig-være-med-det råd der kommer med på vejen.

/Mette 29+0

sådan var det også ved os... heldigvis var min x UTROLIG sød... han sage at det skulle flyttes over i hans navn...

men vi kunne heller ik få det delt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Det havde vi så absolut heller ikke... Har 3 børn sammen så det var på intet tidspunkt planen at vi ikk skulle blive sammen. Der skete så bare nogle ting der gjorde at jeg ikke kunne acceptere ham i mit og børnenes liv mere. De ser ham kun hver anden weekend og vi slås i retten for dem nu.

/Mette 29+0

Okay.

Som vi har det nu, ville det lån længe være ude af verden hvis vi skulle gå fra hinanden, det er slet ikke særlig mange penge, derfor tror jeg også det er muligt for os

Anmeld

8. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

1 lån, er bare nemmere end at betale 10 små beløb af til 10 forskellige

Ja og man kan ofte også spare en del ved at gøre det

Anmeld

8. maj 2011

Musen5

aya-zia skriver:

sådan var det også ved os... heldigvis var min x UTROLIG sød... han sage at det skulle flyttes over i hans navn...

men vi kunne heller ik få det delt...

Dejligt.. ja der er min x jo så desværre stik modsat.

Han gør hvad han kan for at gøre livet træls for os... Især mht økonomi

/Mette 29+0

Anmeld

8. maj 2011

aya-zia

Musen5 skriver:

Dejligt.. ja der er min x jo så desværre stik modsat.

Han gør hvad han kan for at gøre livet træls for os... Især mht økonomi

/Mette 29+0

hader folk der gør sådan noget... det er SÅ barnligt... og ja det gælder både mænd og kvinder der opføre sig sådan

Anmeld

8. maj 2011

Musen5

aya-zia skriver:

hader folk der gør sådan noget... det er SÅ barnligt... og ja det gælder både mænd og kvinder der opføre sig sådan

Vi kunne ikke blive mere enige der... om det er mænd eller kvinder så er der intet værre end en x der er "5-årig dum"

/Mette 29+0

Anmeld

8. maj 2011

aya-zia

Musen5 skriver:

Vi kunne ikke blive mere enige der... om det er mænd eller kvinder så er der intet værre end en x der er "5-årig dum"

/Mette 29+0

en 5årig er sku for klog i forhold til sådan noget... tror slet ik man kan samligne den slags dumhed med noget

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ja og man kan ofte også spare en del ved at gøre det

Lige præcis

Anmeld

9. maj 2011

kiwilouise

Musen5 skriver:

/Mette 29+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.