Fotografer... Kom hid... Eller andre med viden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Mira0911

Jeg har længe undret mig over hvordan man får farve på et sort/hvidt billede... F.eks kjole som er farve og resten sort/hvidt... 

Er det et program man kan hente ned og så selv gøre det eller hvordan er det?

Fortæl fortæl.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Gyllibik

Hey

Jeg bruger picasa 3, og der kan man vælge billedet i sort hvid, og derefter vælge område hvor man ønsker billede i orginal farve.

Anmeld

8. maj 2011

butterflyPhoto

Hej

Jeg arbejder i Adobe Photoshop og der gør man det ved hjælp af layers og filtre osv. Men det er et relativt dyrt program og jeg har det da jeg er professionel fotograf.

Jeg tror godt du kan lave det med billige fotoprogrammer også 

/Christina

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

butterflyPhoto skriver:

Hej

Jeg arbejder i Adobe Photoshop og der gør man det ved hjælp af layers og filtre osv. Men det er et relativt dyrt program og jeg har det da jeg er professionel fotograf.

/Christina

Og en god en af slagsen - var lige inde på din side og lure - waaauw 

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

butterflyPhoto skriver:

Hej

/Christina

det bruger jeg også .. 

men man kan også gøre det i picasa, men så vidt jeg ved kan man ikke vælge et objekt men kun vælge et område .. 

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

butterflyPhoto skriver:

Hej

/Christina

Er der ikke Adobe photoshop free man kan hente ned som også kan det? Eller skal man betale sig til det, for at kan have den mulighed?

Anmeld

8. maj 2011

butterflyPhoto

Rosa skriver:

Og en god en af slagsen - var lige inde på din side og lure - waaauw 

Tusind tak 

Anmeld

8. maj 2011

butterflyPhoto

MoarJ skriver:

Er der ikke Adobe photoshop free man kan hente ned som også kan det? Eller skal man betale sig til det, for at kan have den mulighed?

du kan godt hente adobe photoshop som trial - der skulle du også kunne gøre det - men det er vist kun tilgængeligt 30 dage - altså en 30-dages trial. Derefter koster det.

Det her skulle være Photoshop free - men tror der er begrænsninger på hvad du kan - ellers giver det jo ingen mening af betale for det 

http://photoshop.dk.malavida.com/d106-download-gratis-windows

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Gyllibik skriver:

Hey

Jeg bruger picasa 3, og der kan man vælge billedet i sort hvid, og derefter vælge område hvor man ønsker billede i orginal farve.

Okey, det må jeg prøve at kigge på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.