Jeg har bestemt mig for IKKE at spare på strømmen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Aves.

efter jeg fik en regning...1800kr for 3 . md. 1300kr!!! i afgifter og 500kr som er elforbrug....det er jo helt åndsvagt, så nu skal jeg da til at bruge lidt mere el, så ikke det er så skævt som nu...

Hvad giver I, i el?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Meliora

Ja send da endelig noget mere co2 ud i æteren, så længe det bare er billigt....

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

FruRafn skriver:

Troede nu at min ironiske undertone var temmelig tydelig..

Anmeld

8. maj 2011

Meliora

Eva. skriver:

Troede nu at min ironiske undertone var temmelig tydelig..

Efter nogle af de indlæg der har været herinde, så kan man sgu forvente hvad som helst, desværre. Men godt at det var ironisk:-) Jeg tror vires elforbrug ligger på samme niveau, men ved det ikke da min man styrer den post i budgettet:-)

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

FruRafn skriver:

aaah - læs lige indlægget igen 

Anmeld

8. maj 2011

lauras*mor*

Det er SÅ hjernedødt!!!! Det er også den eneste grund til vi faktisk tænker over vores el forbrug.. Det giver absolut ingen mening at der er SÅ stor forskel på dem... specielt ikke når det er en vare som man faktisk er nødt til at bruge af og ofte en del...

Vi giver omkring 633 i el og 1100 i afgifter hver 3. mdr..  heldigvis er vores el pris pr kwh låst fast til et hvis beløb, så vi har ingen svingninger i kwh prisen.. Det er rart synes jeg.. Vi har nordjysk elhandel...

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

FruRafn skriver:

Efter nogle af de indlæg der har været herinde, så kan man sgu forvente hvad som helst, desværre. Men godt at det var ironisk:-) Jeg tror vires elforbrug ligger på samme niveau, men ved det ikke da min man styrer den post i budgettet:-)

Nej nej..slet ikke...jeg undrer mig bare over man ikke knalder mere på det enkelte forbrug, hvis du forstår...jeg har sparerpærer og spare alle steder på el, men det er da trist at jeg så bare skal betale en masse i afgifter og ikke rigtig har glæde af(udover at jeg ikke forurener så meget) økonomisk at jeg sparer. giver det mening..

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

lauras*mor* skriver:

Det er SÅ hjernedødt!!!! Det er også den eneste grund til vi faktisk tænker over vores el forbrug.. Det giver absolut ingen mening at der er SÅ stor forskel på dem... specielt ikke når det er en vare som man faktisk er nødt til at bruge af og ofte en del...

Vi giver omkring 633 i el og 1100 i afgifter hver 3. mdr..  heldigvis er vores el pris pr kwh låst fast til et hvis beløb, så vi har ingen svingninger i kwh prisen.. Det er rart synes jeg.. Vi har nordjysk elhandel...

Jeg syntes da bare at man skulle betale for det man brugte...altså så man kunne mærke man sparede....men der er måske en grund til det er som det er..

Anmeld

8. maj 2011

lauras*mor*

Eva. skriver:

Jeg syntes da bare at man skulle betale for det man brugte...altså så man kunne mærke man sparede....men der er måske en grund til det er som det er..

enig enig..

Mener faktisk at hvis du køber "grøn" el så er afgiften mindre.. Men er ikke 100% sikker.. til gengæld er det så nogle få ører dyrer.. Men så må man jo sætte sig ned og regne efter..

Anmeld

8. maj 2011

Meliora

Eva. skriver:

Nej nej..slet ikke...jeg undrer mig bare over man ikke knalder mere på det enkelte forbrug, hvis du forstår...jeg har sparerpærer og spare alle steder på el, men det er da trist at jeg så bare skal betale en masse i afgifter og ikke rigtig har glæde af(udover at jeg ikke forurener så meget) økonomisk at jeg sparer. giver det mening..

Nååh, på den måde. Det anede jeg faktisk ikke, da min kæreste hele tiden har sørget for det med elregningen. Men så er det derfor vi stadig betaler noget "transportafgift" hos Dong, selv om vi har skiftet elselskab ( SEAS tror jeg det hedder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.