ang. varme og vand? nogen der ved om der er regler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg vil egentligt godt lige vide om nogen af jer ved om der er regler omkring målere... vi fik sat en ny måler op slut i nov. fordi den gamle var defekt og nu har de så sendt os en KÆMPE efterregning fordi de kun har beregnet at vi skal da betale det samme i vinter månederne (de tre) som vi betaler resten af året!?? altså jeg er simpelthen så  vi har SLET ikke råd til det.. syntes det er ikke i orden bare fordi de ikke har styr på de målere vi har i lejligheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg vil egentligt godt lige vide om nogen af jer ved om der er regler omkring målere... vi fik sat en ny måler op slut i nov. fordi den gamle var defekt og nu har de så sendt os en KÆMPE efterregning fordi de kun har beregnet at vi skal da betale det samme i vinter månederne (de tre) som vi betaler resten af året!?? altså jeg er simpelthen så  vi har SLET ikke råd til det.. syntes det er ikke i orden bare fordi de ikke har styr på de målere vi har i lejligheden!

Hvordan det....I kan jo selv ringe og sætte et beløb, det har jeg gjort, netop så det passede samme hver måned...

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvordan det....I kan jo selv ringe og sætte et beløb, det har jeg gjort, netop så det passede samme hver måned...

nu er jeg slet ikke med.. ?? vi har nogle målere og de var pludseligt defekte vi har haft samme forbrug i det tre år vi har boet her.. og nu er de så blevet aflæst igen.. og de mener vi har tre dobblet vores forbrug og vi har altså ikke ændret vores vaner.. sidste år fik vi 5000 tilbage i varme.. jeg er rystet.. de vil have vi skal betale 13 tusind tilbage i vand og varme indenfor tre måneder!

Anmeld

8. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

nu er jeg slet ikke med.. ?? vi har nogle målere og de var pludseligt defekte vi har haft samme forbrug i det tre år vi har boet her.. og nu er de så blevet aflæst igen.. og de mener vi har tre dobblet vores forbrug og vi har altså ikke ændret vores vaner.. sidste år fik vi 5000 tilbage i varme.. jeg er rystet.. de vil have vi skal betale 13 tusind tilbage i vand og varme indenfor tre måneder!

Jamen, har de målt jer til det, så er det vel fordi de gamle målere faktisk var defekte, at I nu skal betale det mere for forbrug...hvad har I brugt for og hvor mange er I...

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jamen, har de målt jer til det, så er det vel fordi de gamle målere faktisk var defekte, at I nu skal betale det mere for forbrug...hvad har I brugt for og hvor mange er I...

Vi er 5, en lille dreng som vi fik i slut okt. og så to større børn den ælste HADEr at gå i bad så han er det højest 5 min. og tit skal vi hele tiden minde ham om det. og han har en alder hvor han burde gøre det automatisk. så vi tre inkl mig har ikke særligt stort forbrug. Jeg har meget sjælent tid til et bad da det er når jeg er alene hjemme med den lille eller om morgenen når jeg skal nå noget.

Og de mener vi har brugt for 600 liter vand om dagen.. det kan jeg slet ikke få til at passe og i øvrigt så skal vi jo lige betale det tilbage indefor 3 måneder!

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det er det jeg er rystet over for vi har ikke råd til at ligge så mange penge det er totalt urealistisk!

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

du siger ikke noget?

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

slet ikke nogen andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.