Erfaringer med pige/drenge-maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.588 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Trollebaby

Hvad er Jeres erfaringer med hensyn til teorien om at pige-maver sidder på hele kroppen og drenge-maver kun sidder på maven? Vi har fået at vide at det er endnu i pige vi venter på, men min mave er HELT anderledes denne gang, jeg er kun blevet større på brysterne og maven... Med vores pige kunne man ikke se om jeg bare var blevet meget tyk eller om jeg var gravid før til allersidst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

twinboys

solhau skriver:

Hvad er Jeres erfaringer med hensyn til teorien om at pige-maver sidder på hele kroppen og drenge-maver kun sidder på maven? Vi har fået at vide at det er endnu i pige vi venter på, men min mave er HELT anderledes denne gang, jeg er kun blevet større på brysterne og maven... Med vores pige kunne man ikke se om jeg bare var blevet meget tyk eller om jeg var gravid før til allersidst...

Alt mit sad på maven og jeg fik to drenge

Anmeld

8. maj 2011

Fru Nielsen

Syntes min mave har været ens alle 3 gange.... De to første gange har været drenge og denne gang en pige!

Anmeld

8. maj 2011

twinny

solhau skriver:

min kæreste siger man kan ikk se bagfra at jeg er gravid.... Men jeg er dog kun 18+0, men med to drenge... Det er kun mine bryster og mave, der er blevet større...  Hverken hoved, lår, numse eller arme. siger folk... Det stoler jeg da på..

Anmeld

8. maj 2011

håber snart det er os

her har det passet

Anmeld

8. maj 2011

Zibi_84

Jeg har MANGE bekendte som har sagt "du har en rigtig drenge mave, som sidder som en boldt lige på maven" og vi venter en dreng) Min svigerinde skulle have en pige, og havde en "bred" mave, og det kunne ses lidt på hofterne og siderne. Ved ikke om det passer!"?

Anmeld

8. maj 2011

de-wett

solhau skriver:

alt mit sad kun på maven og jeg fik en pige

Anmeld

8. maj 2011

jeansmummie

Har to drenge det hele sad på maven , og syntes jeg er blevet lidt udvidet i kroppen denne gang

Anmeld

8. maj 2011

132319

Her passede det 

Anmeld

9. maj 2011

Nadia Foged

Min efterhånden ældre og garvede mutter der har født 13 børn siger at man førhen sagde at hvis man fik en meget spids mave og det meste sad der ventede man en dreng, og man ved en pige fik lidt mere over det hele.

og ved mig har hun ret, det sidder mere eller mindre alle vegne og jeg venter en prinsesse

men jeg tror egentlig det er meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.