Gravid mave eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvad ser i?   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Frøken J.

Altså skrev du ikke i en anden tråd du ikke er sikker på du er gravid endnu? Så ville jeg ikke vurdere den gravid, det er nok for tidligt hvis du ikke har testet positiv endnu. Med mindre jeg har misforstået dig

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Altså skrev du ikke i en anden tråd du ikke er sikker på du er gravid endnu? Så ville jeg ikke vurdere den gravid, det er nok for tidligt hvis du ikke har testet positiv endnu. Med mindre jeg har misforstået dig

Jeg har ikke testet positiv nej. og jeg har haft min mens ja.

Men min mave er vokset og har formet sig til sådan en lille spids mave henover de sidste 2 måneder..

Derfor spørger jeg..

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har ikke testet positiv nej. og jeg har haft min mens ja.

Men min mave er vokset og har formet sig til sådan en lille spids mave henover de sidste 2 måneder..

Derfor spørger jeg..

Jeg synes det er svært at sige Måske en begyndende mave, som ikke har taget form endnu. Du ved, det der starter-stadie. Ligesom min var i starten, det var først fra 16. uge ved mig, at det faktisk begyndte at ligne en gravid mave Bare så du ikke bliver såret, det er meget normalt Du er jo nok også mindre end 10 uger henne, hvis det er 2 måneder? Men hvis du er gravid skal det nok komme før end du ved af det Bare vent!

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg synes det er svært at sige Måske en begyndende mave, som ikke har taget form endnu. Du ved, det der starter-stadie. Ligesom min var i starten, det var først fra 16. uge ved mig, at det faktisk begyndte at ligne en gravid mave Bare så du ikke bliver såret, det er meget normalt Du er jo nok også mindre end 10 uger henne, hvis det er 2 måneder? Men hvis du er gravid skal det nok komme før end du ved af det Bare vent!

Ja, det er nok bare noget jeg bilder mig selv ind.

Jeg synes bare den begyndte at se lidt underlig ud i forhold til hvad den plejer..

Det er nu bare derfor jeg spørger.. 

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det er nok bare noget jeg bilder mig selv ind.

Jeg synes bare den begyndte at se lidt underlig ud i forhold til hvad den plejer..

Det er nu bare derfor jeg spørger.. 

Jeg ville bare ikke regne med noget, hvis du tester negativ og har haft din mens Bare så du ikke bliver skuffet! Men synes da du skal høre lægen om en blodprøve, hvis du er i tvivl

Anmeld

8. maj 2011

Sitrani

Den ligner ikke en gravid mave.... men det er nok fordi du ikke er så langt henne - og der ser man egentlig bare mest ud som om man har taget på på maven.... Man kunne først se det ved mig, da jeg var ca- 3 mdr. henne  Og eftersom du har haft menstruation, så virker det da ikke som om du er gravid? Det er jo et af de første tegn ved, at man er blevet gravid.. altså at mensen udebliver...

Anmeld

8. maj 2011

Bshizzle

Jeg syntes osse du skulle ta til lægen hvis du er i tvivl..

Der er ikke noget værre end at gå med forventninger/håbninger om en graviditet, og den er er/ikke er der..

Anmeld

8. maj 2011

henh01

jeg synes det ligner en mave der har fået for meget sukker. Sukker ophober væske og det sætter sig lige der

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Uha, ja sukker får jeg nok lidt for meget af.. 

Måske det bare er det der driller min store mave så.. Hihi.. 

Men tak for svar i skønne damer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.