Overtro angående babyudstyr :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
388 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Troldemommi

nu er jeg ved at bygge rede til vores lille Johanne som kommer her til september, men jeg har et spørgsmål

Jeg er åbenbart lidt overtroisk ang babyudstyr, for jeg vil helst ikke gøre noget som der bliver frarådet men jeg kender ikke reglerne, det eneste jeg ved er at barnevognen ikke må komme hjem til forældrene før barnet er født, men er der andre regler jeg bør vide ????????

på forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

morethanperfect

Monica P skriver:

nu er jeg ved at bygge rede til vores lille Johanne som kommer her til september, men jeg har et spørgsmål

Jeg er åbenbart lidt overtroisk ang babyudstyr, for jeg vil helst ikke gøre noget som der bliver frarådet men jeg kender ikke reglerne, det eneste jeg ved er at barnevognen ikke må komme hjem til forældrene før barnet er født, men er der andre regler jeg bør vide ????????

Du må ikke komme sengetøj på før barnet er kommet hjem

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Monica P skriver:

Altså jeg har også hørt den om, at man ikke må købe tøj før man er så langt henne, at babyen kan overleve, hvis den kommer ud, men jeg synes nu det er noget vrøvl  

Anmeld

8. maj 2011

Clisolka

Monica P skriver:

Du må ikke redde sengen/vuggen 

Anmeld

8. maj 2011

Troldemommi

Mange tak de damer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.