migræne av av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2008

twinboys

Hej jeg fik migræne her til middag og kunne slet ikke holde noget ud... Jeg lagde mig på sofaen og sov en lille time... Havde kvalme og hele mullevitten...Derefter fik jeg massage af Casper og jeg tog en migræne pille... Jeg har nu sovet fra kl. 15,30 - 20.15 og hovedpinen ligger i bag og lurer nu......Så vil lige spise lidt og så ind under dynen igen...

Træls at have det sådan og så en fredag aften...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

fam.4xc

god bedring - her hjemme kender vi begge alt for godt til det og det bare ik sjovt og slet ik når vi har det samtidig!

Håber du snart er på benene igen, men desværre kan det jo godt lure lidt i baghovedet et stykke tid synes jeg

Anmeld

7. november 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

god bedring - her hjemme kender vi begge alt for godt til det og det bare ik sjovt og slet ik når vi har det samtidig!

Håber du snart er på benene igen, men desværre kan det jo godt lure lidt i baghovedet et stykke tid synes jeg

snøft snøft

Ja håber bare det snart forsvinder...

Ønsker dig en dejlig aften...

Majbritt

Anmeld

7. november 2008

Bastian

Øv Majbritt, rigtig god bedring til dig. Er det noget du døjer meget med?

Anmeld

8. november 2008

Miamaja

twinboys skriver:

snøft snøft

Ja håber bare det snart forsvinder...

Ønsker dig en dejlig aften...

Majbritt

sikke noget! men du kan i det mindste sove lange imorgen og skal ikke passe smaa unger. Haaber det er overstaet imorgen.

God bedring

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Øv Majbritt, rigtig god bedring til dig. Er det noget du døjer meget med?

Ja lige for tiden... Har haft hovedpine i 1 mdr. nu... Og helt galt igår... Sov fra kl. 15.30 til 20,15 og så stod jeg op spiste og lagde mig på sofaen og så lidt fjernsyn og gik i seng igen kl. 23 og er lige stået op her kl. 9... Shit jeg har sovet meget....

MAjbritt

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Miamaja skriver:

sikke noget! men du kan i det mindste sove lange imorgen og skal ikke passe smaa unger. Haaber det er overstaet imorgen.

God bedring

Hej er lige stået op jeg har bare sovet og sovet og nu vil jeg så have noget morgenmad...

Har fået det bedre end igår..

MAjbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.