min meget mærkelige familie :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Har lige brug for at lufte lidt.. Min bror blev gift for et par uger siden og INGEN foruden mig og mine forældre deltog fra min fars side af familien. Det skal hertil siges at der ALTID er gjort forskel - min bror og jeg er aldrig blevet accepteret og mine to kusiner (jævnaldrene) har altid fået al opmærksomhed, ferier med vores fælles onkel, store gaver osv. Vi fik INTET!

Jeg snakker så med min farmor som hele tiden sætter mine to kusiner i forsvar og forsøger at redde deres røv ift ikke at deltage i brylluppet (den ene havde overhovedet ikke givet besked) og min farmor mener at fordi de sendte en kurv med lækkerier så er det helt okay at de ikke deltog.. Hmm..

Nå men sagen er den at min farmor i tlf samtalen begynder at "svine" min mor til ved at sige ting som: "hvorfor kan din mor ikke med nogen mennesker" , "hvorfor gik hun hver gangjeg henvendte mig sidst" (vi var til reception som min mor stod for og hun havde derfor travlt) "Hvorfor kan hun aldrig hilse på de mennesker hun møder i det vila kvarter hun bor i" (en gruppe sladdertanter der altid sidder på en bænk) OSV OSV Jeg siger til min farmor at jeg synes det ville være på sin plads hvis hun ringede til min mor og spurgte hende, for jeg var mig og ikke hende og kunne ikke svare for hende. Min farmor begynder så med hvorfor jeg så ikke ringer til min onkel - jeg har bevidst valgt ham fra pga alle de forskelle der altid er blevet gjort - min kusine og jeg (jævnalderene) sidder ved sine af hinanden ved et besøg hos vores onkel - 13 år gamle, min kusine bliver inviteret med til Kreta og de begynder at kigge rejsekataloger - jeg sidder ved siden af, øv og kigger med - jeg fortæller min farmor at jeg delvist har valgt ham fra pga dette, men samtidig også fordi han ikke ville deltage i min datters fødselsdag sidste år, fordi min mor kom!!! Min onkel har efterfølgende valgt at slette mig på facebook og jeg ser nu vores brud for definitivt, hvilket er okay.

Min farmor begynder at græde i røret og fortæller at nu har jeg ødelagt hendes nattesøvn og det ene med det andet og siger at hun løber nu... dut dut dut hun lagde på.

Jeg snakker med min farmor hver dag og synes det er meget mærkeligt at hun opfører sig sådan. Samtidig irriterer det mig at hele familien vælger ikke at deltage i brylluppet og at min kusine heller ikke deltog i min søns barnedåb.

Jeg bliver så ked af det over alt det her splid i familien, da jeg på min mors side ikke har nogen tilbage og jeg samtidig heller ikke har alverdens veninder (vil påtegne 4 som rigtige veninder, men som også har travlt) ØV

Sorry for dette tude indlæg - ved ikke hvad jeg ville med det, ville bare ud med det der fylder meget lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.