Nogen som har født på OUH og blev på Vuggen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

MissMaria

Hej Piger

Jeg vil høre om nogle af Jer som blev på Vuggen efter i havde født, kan hjælpe mig

Nu er det nemlig meget snart min tur til at blive mor.. Vi regner med alt går som det skal   Så vi kommer på Vuggen bagefter.. Derfor vil jeg høre, hvad havde i med og hvad havde i brug for mens i lå der?

KH Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

bøgelund

MissMaria skriver:

Hej Piger

Jeg vil høre om nogle af Jer som blev på Vuggen efter i havde født, kan hjælpe mig

Nu er det nemlig meget snart min tur til at blive mor.. Vi regner med alt går som det skal   Så vi kommer på Vuggen bagefter.. Derfor vil jeg høre, hvad havde i med og hvad havde i brug for mens i lå der?

KH Maria

vi var der i to døgn efter fødslen, da jeg havde tidlig vandafgang. (fødte i januar)

du skal bare have med, som hvis du skulle sove på hotel..  

noget specielt du tænker på? 

Anmeld

8. maj 2011

MissMaria

bøgelund1 skriver:

vi var der i to døgn efter fødslen, da jeg havde tidlig vandafgang. (fødte i januar)

du skal bare have med, som hvis du skulle sove på hotel..  

noget specielt du tænker på? 

Ja, tænker sådan lidt på... Skal man have dyne med til barnet, hvor meget tøj til barnet.... i den dur

Anmeld

8. maj 2011

bøgelund

MissMaria skriver:

Ja, tænker sådan lidt på... Skal man have dyne med til barnet, hvor meget tøj til barnet.... i den dur

vi havde selv hendes egen dyne med.. så baby ligger med en duft de kender.. til dig og evt kæreste er der dyne og sengetøj..

ang tøj, er det bare så det passer til årstiden.. i skal selv have bleer, vaskeklude og alt.. 

husk ammepude hvis du skal bruge det.. 

Anmeld

8. maj 2011

MissMaria

bøgelund1 skriver:

vi havde selv hendes egen dyne med.. så baby ligger med en duft de kender.. til dig og evt kæreste er der dyne og sengetøj..

ang tøj, er det bare så det passer til årstiden.. i skal selv have bleer, vaskeklude og alt.. 

husk ammepude hvis du skal bruge det.. 

Okay tak

Hvor meget tøj til barnet pr dag skal man ca regne med de bruger..

Anmeld

8. maj 2011

bøgelund

MissMaria skriver:

Okay tak

Hvor meget tøj til barnet pr dag skal man ca regne med de bruger..

for en sikkerheds skyld, så 2-3 sæt om dagen, og godt med bodyer.. de har enormt tynd mave det første stykke tid, de fleste i hvertfald. 

hvornår har du termin?  

de er søde ude på vuggen, og med deres døgnbemanding er der altid hjælp at hente. hvis man er usikker på nogle ting. desværre kunne de godt være lidt bestemmende, så man ikke følte sig god nok.. men de gør det jo i en god mening.. 

Anmeld

8. maj 2011

MissMaria

Jamen jeg bliver sat igang på torsdag.... Så kan godt mærke at det kommer tæt på, så vil gerne snart have ordnet de sidste ting

bøgelund1 skriver:

for en sikkerheds skyld, så 2-3 sæt om dagen, og godt med bodyer.. de har enormt tynd mave det første stykke tid, de fleste i hvertfald. 

hvornår har du termin?  

de er søde ude på vuggen, og med deres døgnbemanding er der altid hjælp at hente. hvis man er usikker på nogle ting. desværre kunne de godt være lidt bestemmende, så man ikke følte sig god nok.. men de gør det jo i en god mening.. 

Anmeld

8. maj 2011

MissMaria

Jamen jeg bliver sat igang på torsdag.... Så kan godt mærke at det kommer tæt på, så vil gerne snart have ordnet de sidste ting

bøgelund1 skriver:

hvornår har du termin?  

Anmeld

8. maj 2011

bøgelund

MissMaria skriver:

hvordan kan det være du bliver sat i gang? - hvis jeg må spørge.. 

du skal bare glæde dig så meget.. det er vildt fantastisk.. 

Anmeld

8. maj 2011

MissMaria

bøgelund1 skriver:

hvordan kan det være du bliver sat i gang? - hvis jeg må spørge.. 

du skal bare glæde dig så meget.. det er vildt fantastisk.. 

Det må du gerne... Jamen det gør jeg, fordi at jeg har forhøjet blodtryk, og det desværre bliver ved med at stige... Men det er heldigvis kun 12 dage før tid (Har termin den 24 maj)

Men det er en smule underligt at vide, at inden længe så er vi forældre... Men vi glæder os så meget til at se ham og lære ham at kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.