Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arrrrhmen, altså jeg hører jo ikke andet end uglesnak og kreativitioner fra jer ??? hvad er der dog med de ugler, HVORFOR er i så vilde med dem? jeg forstår det slet ikke ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: Arrrrhmen, altså jeg hører jo ikke andet end uglesnak og kreativitioner fra jer ??? hvad er der dog med de ugler, HVORFOR er i så vilde med dem? jeg forstår det slet ikke ???
Hvorfor er du så qrazy det forstår JEG slet ik
Eeeeelsket ugler , ved ik hvorfor . Er det ik de dyr der gylper og æder det igen
jeg har stemt "andet"... Har ikke rigtigt noget forhold til ugler!
Går ikke bevidst efter ugleting men går heller ikke udenom dem
morethanperfect skriver: Hvorfor er du så qrazy det forstår JEG slet ik Eeeeelsket ugler , ved ik hvorfor . Er det ik de dyr der gylper og æder det igen
er JEG crazy ?
I don't know ?
Du har ret. Mine børn vokser op, og tror at der findes en fugleart, der heder Retro-Ugle.
Caroline86 skriver: jeg har stemt "andet"... Har ikke rigtigt noget forhold til ugler! Går ikke bevidst efter ugleting men går heller ikke udenom dem
synes bare der er sååååååå mange herinde, der bliver heeelt vilde bare de ser et eller andet med ugler
KaMa skriver: Du har ret. Mine børn vokser op, og tror at der findes en fugleart, der heder Retro-Ugle.
Maggieh skriver: er JEG crazy ? I don't know ?
Hehe ja manner :O ..
Nå okay . Sådan noget burde du ha styr på ..
ha ha.
Synes snart det har taget lidt overhånd med de ugler. Men det er vel bare et "mode-fænomen" som forsvinder lige så langtsomt som det kom.
Hahahaha...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128