Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Min dejlige dreng på 18 mdr har sagt moar for første gang idag. Findes der nogen bedre mors dags gave??:-)Hvor gamle var jeres børn da de sagde mor første gang?
Min dejlige dreng på 18 mdr har sagt moar for første gang idag. Findes der nogen bedre mors dags gave??:-)Hvor gamle var jeres børn da de sagde mor første gang?
Skønt. her var han 2 år og 2 måneder. far sagde han meget tidligt.
Lukasmor skriver:Ihh hvor dejligt!! Skøøn gave Min søn er kun 3 måneder så det er nok lige lidt tidligt endnu men jeg er også nysgerrig så jeg følger lige med.. God mors dag
Diana... skriver: Skønt. her var han 2 år og 2 måneder. far sagde han meget tidligt.
Min søn har sagt moar i godt en måned nu, så han var 16 mdr. Og ja, det er det mest fantastiske når han kigger på en og smiler når man vågner om morgenen og han siger "Hej Moaaaarrrr"
Far har han sagt fra han var omkring et år.
Vores dreng sagde far som første ord..
Han kan sige mor som gentagelse.. men sys ikk rigtig det tæller..
og har ellers ikke sagt det sådan af sig selv ... han er 20mdr.
Julie kan sagtens både sige mor, far, opa, farmor, mormor og morfar, moster, og hun er kun 13 måneder, men mener du fuldstændigt rent sagt for så kan hun ikke sige mor endnu da det er ooooarh
15 mdr da hun sagde mor. Far var meget tidligere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128