hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Hvornår kune i teste positiv? Jeg skulle have haft min mens d. 27/4 og den er stadig ikke kommet har testet hver 2 dag siden og de bliver ved med at være negative

Fordi jeg er ano er at jeg har en lille datter på 5 måneder og har nogle venner herinde som ikke behøves at vide noget endnu  hvis jeg er gravid.

Skal til læge i morgen med urinprøve også må vi se. kan bare ikke forstå at jeg ikke kan teste positiv hvis der er noget derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hej piger.

Hvornår kune i teste positiv? Jeg skulle have haft min mens d. 27/4 og den er stadig ikke kommet har testet hver 2 dag siden og de bliver ved med at være negative

Fordi jeg er ano er at jeg har en lille datter på 5 måneder og har nogle venner herinde som ikke behøves at vide noget endnu  hvis jeg er gravid.

Skal til læge i morgen med urinprøve også må vi se. kan bare ikke forstå at jeg ikke kan teste positiv hvis der er noget derinde

Jeg testede positiv da jeg var 3+3 - inden jeg skulle have haft min mens.
Men der er nogle der går "lang tid over" inden de tester positiv.

Men held og lykke ved lægen hvis det er det som du ønsker

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg testede positiv da jeg var 3+3 - inden jeg skulle have haft min mens.
Men der er nogle der går "lang tid over" inden de tester positiv.

Men held og lykke ved lægen hvis det er det som du ønsker

nu må vi se for manden siger det er alt for tidlig, men tror bare ikke jeg kan få det fjernet. Nu må vi se eller om det bare udebliver

Anmeld

8. maj 2011

Muttitil1+1

Nu testede jeg ikke hver 2. dag, men testede først positiv, da jeg var gået 14 dage over tid...

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg kunne først teste positiv, da jeg var ca. 5 uger henne

Anmeld

8. maj 2011

Muffinmus

hvor mange gange har du haft din mens efter fødslen???

For der kan jo sagtens gå 1 år før den falder helt på plads igen...så jeg ville ikke tro du er gravid nu, bare at din mens lige lader vente på sig den her måned....det sker for de fleste at den ikke er regelmæssig efter kun 5 mdr:-)

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hvor mange gange har du haft din mens efter fødslen???

For der kan jo sagtens gå 1 år før den falder helt på plads igen...så jeg ville ikke tro du er gravid nu, bare at din mens lige lader vente på sig den her måned....det sker for de fleste at den ikke er regelmæssig efter kun 5 mdr:-)

den kom første gang i slutningen af januar og siden har den været reglmæssig

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Jeg testede også positiv da jeg var gået 14dage over tid fordi det var længe især når mit kommer når det skal

Anmeld

8. maj 2011

Muffinmus

det er jo også kun 2-3 gange...så kan den sagtens være uregelmæssig flere mdr endnu hvor den selv bestemmer:-)

Men ellers må du ige vente et par dage mere og teste:-)

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

det er jo også kun 2-3 gange...så kan den sagtens være uregelmæssig flere mdr endnu hvor den selv bestemmer:-)

Men ellers må du ige vente et par dage mere og teste:-)

ja det er rigtig nok  men u skal jeg til læge i morgen med min stortå  også tager jeg lige urinprøve med for at blive testet dernede også. også må vi se hvad den siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.