BabyBjørn bæresele original - god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

AndreasMor84

Er der nogen der har denne som kan anbefale den? Det er jo en jungle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Faith

Vi har været rigtig glade for vores!

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

smillaluna skriver:

Vi har været rigtig glade for vores!

Er den god mht. støtte hos moderen?

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

Solstråle2011 skriver:

Er den god mht. støtte hos moderen?

det kommer an på hvilken model du har.

den jeg har er der desværre ikke meget støtte i, men så kan man få en med en ekstra lændestøtte, som skulle være rigtig god.. 

men ja vil helt klart anbefale at få en med den ekstra lændestøtte ellers kan man virkelig få ondt i skyldrene og ryggen, jeg kan kun gå med min søn i den i ½ time MAX, så skal jeg have ham ud igen, ikke fordi det er hårdt for ham, for han sidder godt. men det er hårdt for mig.. 

så ja, lændestykke 

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

isabellamor skriver:

den jeg har er der desværre ikke meget støtte i, men så kan man få en med en ekstra lændestøtte, som skulle være rigtig god.. 

men ja vil helt klart anbefale at få en med den ekstra lændestøtte ellers kan man virkelig få ondt i skyldrene og ryggen, jeg kan kun gå med min søn i den i ½ time MAX, så skal jeg have ham ud igen, ikke fordi det er hårdt for ham, for han sidder godt. men det er hårdt for mig.. 

så ja, lændestykke 

Det er den der hedder Original jeg har kigget på, men ja, synes ikke det så ud til, at der var specielt meget støtte i ryggen/lænden hos mig

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Ved faktisk ikke hvad vores hedder Men den er helt perfekt støtter så meget i ryggen selv om den er på maven og man syntes ikke han vejede noget når man kig med ham

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

isabellamor skriver:

så ja, lændestykke 

jeg har selv en magen til denne.. og jeg syntes den er fin, men, støtten er ikke enorm god i ryggen. 

hvis jeg selv havde valgt havde jeg helt klart valgt  denne..

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

isabellamor skriver:

jeg har selv en magen til denne.. og jeg syntes den er fin, men, støtten er ikke enorm god i ryggen. 

hvis jeg selv havde valgt havde jeg helt klart valgt  denne..

Tak for dit indput.. det er den første jeg har fået tilbudt til billige penge, men ved ikke rigtig.. hmm..

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

Solstråle2011 skriver:

Tak for dit indput.. det er den første jeg har fået tilbudt til billige penge, men ved ikke rigtig.. hmm..

okay... ja jeg fik min forærende fra min mor der havde købt den til mig, og jeg havde intet at skulle have sagt i den sammenhæng.. jeg er da også glad for den, men hold da op hvor er min stakkels ryg og mine skuldre ømme efter kort tid med ham i den.

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

isabellamor skriver:

okay... ja jeg fik min forærende fra min mor der havde købt den til mig, og jeg havde intet at skulle have sagt i den sammenhæng.. jeg er da også glad for den, men hold da op hvor er min stakkels ryg og mine skuldre ømme efter kort tid med ham i den.

Tak for rådene.. tror jeg kigger efter andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.