Vindruer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.118 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

spj

Hej piger

Må børn på 1 år gerne få vindruer? Jeg spørg fordi der var en der sagde til min mor, at små børn ikke kan tåle vindruer. Jeg har aldrig hørt det før og min datter få tit vindruer. Hun elsker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

LRJ

spj skriver:

Hej piger

Må børn på 1 år gerne få vindruer? Jeg spørg fordi der var en der sagde til min mor, at små børn ikke kan tåle vindruer. Jeg har aldrig hørt det før og min datter få tit vindruer. Hun elsker det.

Havde os fået af vide de ikke må få det, så jeg spurgte lægen , og de må gerne få dem men du skal være forberedt på at få mange giver ondt i maven

Anmeld

8. maj 2011

Filippa & Liva

Min lille nevø eeeelsker vindruer og kunne spise dem hele tiden, han må gerne spise dem, dog kan alt for mange vindruer give lidt maveproblemer.

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Min dreng spiser vindruier, ved ikke om de må få dem men hans afføring er fin og hans mave går ikke amok over det og han får ca 15-20stk men ikke hverdag

Anmeld

8. maj 2011

B&J

BigBabyWish skriver:

Min lille nevø eeeelsker vindruer og kunne spise dem hele tiden, han må gerne spise dem, dog kan alt for mange vindruer give lidt maveproblemer.

Lyder som vores dreng her hjemme

Anmeld

8. maj 2011

Filippa & Liva

B&J skriver:

Lyder som vores dreng her hjemme

jamen han er helt tosset med vindruer!

jo flere, jo bedre for hans vedkommende..

Anmeld

8. maj 2011

B&J

BigBabyWish skriver:

jamen han er helt tosset med vindruer!

jo flere, jo bedre for hans vedkommende..

hihihihi lige som daniel hvis vi er ude og handle og han opdager de dumme vindruer jamen så pejer og siger ah ah ah ma ma ma hihihihihi

Anmeld

8. maj 2011

Filippa & Liva

B&J skriver:

hihihihi lige som daniel hvis vi er ude og handle og han opdager de dumme vindruer jamen så pejer og siger ah ah ah ma ma ma hihihihihi

ha ha ha ha, det lyder nøjagtig som min lille nevø..

de er ikke helt dumme de små, de ved godt hvordan det der smager rigtig godt ser ud..

Anmeld

8. maj 2011

B&J

BigBabyWish skriver:

ha ha ha ha, det lyder nøjagtig som min lille nevø..

de er ikke helt dumme de små, de ved godt hvordan det der smager rigtig godt ser ud..

Ja de ved hvad der er godt

Anmeld

8. maj 2011

spj

Tak for svar. Jeg synes også det lød lidt mærkeligt. Er godt klar over at store mængder kan give mavekneb, men sådan er det jo med det meste mad og frugt.
Min datter elsker også vindruer og går også et amok hvis hun ser dem i supermarkedet. Jeg plejer at dele dem i lidt mindre stykker også putte den i en bøtte til hende også sidder hun selv og tager dem op og spiser dem og hun elsker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.