Kramper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Muttitil1+1

Hej I dejlige damer

Jeg skal lige høre om jeg er den eneste, der vågner næsten i panik (hver nat), fordi jeg strækker mig i søvne og får nogle voldsomme smæld i underlivet? Ofte kommer der begyndende kramper i benene samtidig, men dem er jeg heldigvis ved at få styr på

Andre der har det på samme måde? Det gør nemlig møgondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

lukasmor

Hej I dejlige damer

Jeg skal lige høre om jeg er den eneste, der vågner næsten i panik (hver nat), fordi jeg strækker mig i søvne og får nogle voldsomme smæld i underlivet? Ofte kommer der begyndende kramper i benene samtidig, men dem er jeg heldigvis ved at få styr på

Jeg kan desværre ikke hjæpe dig da jeg "kun" oplevede det med benkramperne i graviditeten men det andet synes jeg ikke at jeg har oplevet.. Har du hørt din jordemoder? Håber du får svar på dit spørgsmål.. Om ikke andet har jeg lige "oppet" det ved at skrive, så må vi se om der sidder nogle kloge hoveder der kan hjælpe dig 

Anmeld

9. maj 2011

Rebecca55

NadiaSK skriver:

Hej I dejlige damer

Jeg strækker mig også om natten, får dog ikke smæld i underlivet. Men det giver mig lange plukveer og begyndende krampe i benene, men kan som dig også styre benene nu.Nogen gange når jeg står op, strækker min krop sig også, uden jeg kan styre det. Meget meget mærkelig følelse.

Anmeld

9. maj 2011

Muttitil1+1

Ja, jeg ved godt det lyder underligt med de smæld i underlivet, men tror ikke jeg kan forklare det anderledes desværre
Synes selv det virker lidt mystisk, så måske jeg skulle nævne det for jordemoderen på fredag, når jeg alligevel skal derned

Tak for jeres svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.