Falsk strubehoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Idag vågnede vi kl 5 ved at mathias næsten ikke kunne trække vejret.. han lyder som en søløve, så ingen tvivl om, at han har falskstrubehoste... vi var ude at gå tur imorges og det lettede på det hele...

Nogen gode råd? noget som får det til at gå endnu letter....???

Vi skal ud til min kæreste mor her senere, men bliver nok hjemme med ham, da vi skal sidde ude og der er ikke meget læ i haven derhjemme... mathias havde siddet ude i vores have igår et par timer og tror det er der han har fået træk måske.... Selvom han var godt pakket ind, da det blæste op.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

B&J

Daniel fik ja undskyld sådan noget de kan drikke så de får nemmer ved af få luft igennem, og fordi det ikke hjalp på ham fik han en lille astma spray og det hjalp helt fantastisk, husk af løfte sengen så han sover højt med hovede og håber det snart går over

Anmeld

8. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
B&J skriver:

Daniel fik ja undskyld sådan noget de kan drikke så de får nemmer ved af få luft igennem, og fordi det ikke hjalp på ham fik han en lille astma spray og det hjalp helt fantastisk, husk af løfte sengen så han sover højt med hovede og håber det snart går over

Tak, håber også han snart er på højkant igen..

Den store havde det også som spæd, men der fik han også astma spray, så den brugte vi og det virkede helt fantastisk, men lille manden har ikke astma og har derfor ikke spray og lægevagten ville intet give, først når han blev mere medtaget.... men hvis nu nogen kendte et husmands råd, så ville det være fantastisk.....

Anmeld

8. maj 2011

B&J

Mathias Villads skriver:

Tak, håber også han snart er på højkant igen..

Den store havde det også som spæd, men der fik han også astma spray, så den brugte vi og det virkede helt fantastisk, men lille manden har ikke astma og har derfor ikke spray og lægevagten ville intet give, først når han blev mere medtaget.... men hvis nu nogen kendte et husmands råd, så ville det være fantastisk.....

Du har helt ret en masse råd er dejlige, vores dreng har heller ikke astma men det var og er det eneste der virker på ham og vi blev så glade for han kunne få luft igen så han ikke lød som en søløve og han ikke hev efter luften det gjorde så ondt af se,...

Anmeld

9. maj 2011

Nadia Foged

Jeg havde det selv da jeg var mindre.. det er jo lige et par år siden, var dog ikke da jeg var spæd.

Men det eneste der hjalp når jeg fik det sådan var at mor sad med mig et køligt sted, hvor jeg var pakket ind i dyne men samtidig fik luft uden at få TRÆK

Håber da det er noget i får styr på , hvertfald ikke behageligt at have det sådan

Anmeld

9. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
Nadia Foged skriver:

Jeg havde det selv da jeg var mindre.. det er jo lige et par år siden, var dog ikke da jeg var spæd.

Men det eneste der hjalp når jeg fik det sådan var at mor sad med mig et køligt sted, hvor jeg var pakket ind i dyne men samtidig fik luft uden at få TRÆK

Håber da det er noget i får styr på , hvertfald ikke behageligt at have det sådan

Vi har også været en del ude... og det er blevet bedre, men nu har han en masse slim i halsen, som han kæmper med at få op.... Og så er han blevet godt forkølet... men ikke feber endnu... gode tegn....

Anmeld

9. maj 2011

Nadia Foged

Mathias Villads skriver:

Vi har også været en del ude... og det er blevet bedre, men nu har han en masse slim i halsen, som han kæmper med at få op.... Og så er han blevet godt forkølet... men ikke feber endnu... gode tegn....

årh lille mand dog ;(  håber det går hurtigt over!!

Anmeld

9. maj 2011

W&M <3

Vi blev indlagt med det da min søn fik det fordi det var blevet så slemt.

Der fik han hnoget medicin der skulle hjælpe.

Efter følgende har han haft det lidt i mindre grad og det de sagde på hospitalet sidst var at han skulle være et køligt sted måske sove med vinduet lidt åbent men godt pakket ind så han ikke fryser.

Han skulle sove med hovedet højt.

Også fik han flere filur is da vi lige var blevet indlagt for de skulle hjælpe med at køle lidt ned i halsen.

De sagde at der ikke var andet og gøre.

Håber snart han får det bedre for det er bare slet ikke rart og høre på.

Anmeld

9. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM

Nej slet ik rart overhovedet... mathias har ligget på brystet af mig hele natten ca... han er født for tidligt og når han er syg, så er det der han vil være..

Nu har han noget tyk slim, som genere ham.. SÅ det er svært at give mad, uden han gylper op igen... væske går fint...

Han er bare syg for 4 gang inden for 2 mdr, så synes det er synd for ham....

Anmeld

9. maj 2011

hekran

Vi sad på børneafdelingen sidste juleaften med vores lille dreng, der var halvandet år dengang. Han fik i hvert fald noget adrenalin-maske i et kvarters tid, der skulle hjælpe, sådan at stemmebåndende 'krympede' sammen igen. Derudover fik vi en dynge piller (12 stks), som han skulle have over én gang, når han vågnede om morgenen. Kan ikke huske hvad de hed, men det hjalp.

Hvis det ikke bliver bedre, så kunne du måske høre, om du kan komme til vagtlægen at få maske til Mathias...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.