Endelig gravid efter 17 måneder + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Sidsel91

Hej alle i skønne gravide kvinder

Jeg fandt ud af igår aftes at jeg var gravid
Sad ved min computer og sagde til kæresten at jeg lige ville gå ud og tage en test. Skulle have haft mens igår . Går så ud og tager den og den bliver positiv inden 1 minut . Løber så ind til kæresten (hvilket må have set komisk ud, efter som jeg har skinne på det ene ben ) og stikker denne pispind op i ansigtet på ham , han siger så jeg skal gå ud og tage en mere og den bliver også positiv  
HAr lige taget en her for 10 minutter siden og den blev også positiv efter kort tid, og det er enddakun 3 timer siden jeg tissede sidst, så kan vist godt kalde mig meget gravid
Vi har prøvet i 17 måneder, havde en SA i Februar , så det er dejligt at det er gået så særkt igen

Jeg skal til galla på handelsskolen fordi jeg bliver færdig med HG her til sommer, hvad jeg skal bruge som forklaring på hvorfor jeg ikke drikker og er holdt op med at ryge. Synes det er lidt tidligt at fortælle folk det , når det er gået galt en gang før ?

Og skal jeg ringe til lægen imorgen og få en tid til at få det bekræftiget? 
Tror nemlig vi vil sige det til vores familier når lægen har bekræftet det

Ihh det er så uvirkeligt! Det er først efter den sidste test her min kæreste tror på det og han satte sig på knæ og kyssede min mave . Det er bare hans største ønske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Filippa & Liva

Hvor er det skønt at høre...

Kæmpe tillykke med den lille spire i mavsen!

Hvis du har testet positivt 3 gange nu er du jo gravid, men kan godt forstå du synes det er rart at få det bekræftet hos lægen, især når I nu har prøvet i så lang tid.

Mht. at drikke, kan du så ikke bare sige nej tak?

Jeg sagde bare nej tak og forklarede med at jeg var lidt skidt og træt (hvilket så også passede pga. massiv kvalme.)

Anmeld

8. maj 2011

Sidsel91

Jo det kunne jg , men tror ikke de vil tro mig , for jeg har sankket om at jeg glædede mig til at skulle slå mig løs og sådan , så tror ikke de køber den . Jeg skal op og have fjernet skinnen på torsdag inden galla , så kan jo sige jeg har fået noget medicon der gør at jeg ikke må drikke, en lille hvis løgn skader vel ikke

Anmeld

8. maj 2011

Mamalou

Stort tillykke! Hvis det var mig, ville jeg ikke nævne noget til festen. Hvis du er snedig, kan du godt slippe gennem aftenen uden at de andre omkring dig opdager noget. Bestil sodavand og hæld det i dit glas... Ang. Rygning er det selvfølgelig en større udfordring, men hvis du ikke kommenterer på det og derved sætter det i fokus, så kan det være de andre ikke fatter mistanke. Jeg ville ringe til lægen og bestille tid til en bekræftigelse af graviditeten, hvis jeg var dig. Så får både dig og din kæreste klar besked og I kan tage stilling til om familien også skal indvies i jeres lykke!Held og lykke - og god fest

Anmeld

8. maj 2011

Filippa & Liva

Sidsel91 skriver:

Jo det kunne jg , men tror ikke de vil tro mig , for jeg har sankket om at jeg glædede mig til at skulle slå mig løs og sådan , så tror ikke de køber den . Jeg skal op og have fjernet skinnen på torsdag inden galla , så kan jo sige jeg har fået noget medicon der gør at jeg ikke må drikke, en lille hvis løgn skader vel ikke

Ja, god idé.. Det kan du jo bare sige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.