Koala Vikle - købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Thereseh

Er der mon nogen der ligger inde med sådan en koala vikle? Jeg har forelsket mig i den, men vil gerne købe den brugt, da jeg synes 600 er mange penge, her få uger til termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Opret en profil på slyngebarn.dk og se om ikke der skulle være en der sælger en derinde.

Jeg har selv en, den er fantastisk. Men er så glad for den at jeg gemmer den til vi skal have nr. 2.

Anmeld

8. maj 2011

Thereseh

Rikke&Liam skriver:

Opret en profil på slyngebarn.dk og se om ikke der skulle være en der sælger en derinde.

Jeg har selv en, den er fantastisk. Men er så glad for den at jeg gemmer den til vi skal have nr. 2.

God idé, det vil jeg gøre 

Anmeld

8. maj 2011

Jakob'sMor

Thereseh skriver:

Er der mon nogen der ligger inde med sådan en koala vikle? Jeg har forelsket mig i den, men vil gerne købe den brugt, da jeg synes 600 er mange penge, her få uger til termin 

Jeg har en strækvikle som jeg ikke bruge - var det noget?

Anmeld

8. maj 2011

Thereseh

Jakob'sMor skriver:

Jeg har en strækvikle som jeg ikke bruge - var det noget?

Måske  

Er det noget mærke, eller et langt stykke stof? Er vild med koalaviklens design og lomme foran, men er da heller ikke afvisende overfor andre slags 

Anmeld

8. maj 2011

Jakob'sMor

Thereseh skriver:

Måske  

Er det noget mærke, eller et langt stykke stof? Er vild med koalaviklens design og lomme foran, men er da heller ikke afvisende overfor andre slags 

Altså jeg har købt den på mamaslife. Ved ikke om det er noget mærke - men det et laaaang gråt stykke stof

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.