Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der mon nogen der ligger inde med sådan en koala vikle? Jeg har forelsket mig i den, men vil gerne købe den brugt, da jeg synes 600 er mange penge, her få uger til termin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Opret en profil på slyngebarn.dk og se om ikke der skulle være en der sælger en derinde.
Jeg har selv en, den er fantastisk. Men er så glad for den at jeg gemmer den til vi skal have nr. 2.
Rikke&Liam skriver: Opret en profil på slyngebarn.dk og se om ikke der skulle være en der sælger en derinde. Jeg har selv en, den er fantastisk. Men er så glad for den at jeg gemmer den til vi skal have nr. 2.
God idé, det vil jeg gøre
Thereseh skriver: Er der mon nogen der ligger inde med sådan en koala vikle? Jeg har forelsket mig i den, men vil gerne købe den brugt, da jeg synes 600 er mange penge, her få uger til termin
Jakob'sMor skriver: Jeg har en strækvikle som jeg ikke bruge - var det noget?
Jeg har en strækvikle som jeg ikke bruge - var det noget?
Måske
Er det noget mærke, eller et langt stykke stof? Er vild med koalaviklens design og lomme foran, men er da heller ikke afvisende overfor andre slags
Thereseh skriver: Måske Er det noget mærke, eller et langt stykke stof? Er vild med koalaviklens design og lomme foran, men er da heller ikke afvisende overfor andre slags
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128