træning sammen hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

liwsmor

hej i skønne kvinder..

håber der nogen der kan hjælpe mig, det er sådan at min kæreste ville gerne træning op i træningcentrer og jeg ville gerne igang igen. min kæreste er væk fra hjemmet fra 4 til halv syv om aften, og liw skal i seng kl otte, liw kan ikke ligge i nogen lift mere.. jeg er lidt lost hvis vi ville gør det sammen, da liw kralver rundt og vi har ingen der kan passe hende imens, der er ikke pasningsmulighed i vores fitnesscentrer..

er der nogen der har nogen forslag? håber der nogen mere kreative hjerner end os her hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

sarahb

Enten så skal i træne ude i naturen eller skal i træne hjemme. Eller melde jer på hold hvor børn er velkommene

Anmeld

8. maj 2011

Saram

Har dog ikke noget svar til dig, men følger lige lidt med da jeg satser stærkt på at komme igang med træning igen ret hurtigt efter fødslen, og kunne være spændende at høre hvordan andre mon klare træning i et center med et lille barn.

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Saram skriver:

Har dog ikke noget svar til dig, men følger lige lidt med da jeg satser stærkt på at komme igang med træning igen ret hurtigt efter fødslen, og kunne være spændende at høre hvordan andre mon klare træning i et center med et lille barn.

Jeg havde vores spædbarn med i lift mens jeg trænede... Det gik nemt de første 4 mdr ellers måtte farmand passe når jeg trænede

Anmeld

8. maj 2011

Saram

sarahb skriver:

Jeg havde vores spædbarn med i lift mens jeg trænede... Det gik nemt de første 4 mdr ellers måtte farmand passe når jeg trænede

Er også det jeg havde tænkt at gøre..
Men er da lidt spændt på hvordan det vil gå at have sådan en lille en med. Hehe..

Anmeld

8. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvad med at begynde at løbe. Og så tage bebs med? Evt i en babyjogger?

Det har jeg tænkt mig når jeg når så langt.  Nu er jeg også ret glad for at løbe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.