Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

AndreasMor84

Vil I anbefale at man anskaffer sig en bæresele og i så fald hvilken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

sarahb

vi har en elmindelig baby bjørn,og den er vi super glade for til det formål vi bruger den til, når han ikk gider barnevognen, eller hvis vi skal ud at gå en tur på stranden og vi ikk tager barnevogen med. Ellers har jeg den med hvis jeg skal ordne noget hurtigt i byen eller noget hvor jeg ikk orker barnevogn. Jeg ELSKER den, men jeg er slet heller ikk til vikler og slynger osg hva det ellers hedder, det bliver for besværligt og for hippie til mig, men synes det ser super ud til andre
Men synes baby bjørn sidder godt og baby har godt udsyn osv når de kan sidde fremad.

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

Solstråle2011 skriver:

Jeg anbefaler helt klart en MANDUCA, da den støtter hele baby og ikke i skridtet. Baby sidder i frøstilling på dig, da den støtter helt ud i knæhaserne. Du kan bære baby på maven og ryggen, og skærmer derved også for for mange indtryk. der er en babyindsats i den, og så er den ALLE pengene værd og lækker kvalitet. Kan købes på mamaslife.dk

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

Tina&Martin skriver:

Jeg anbefaler helt klart en MANDUCA, da den støtter hele baby og ikke i skridtet. Baby sidder i frøstilling på dig, da den støtter helt ud i knæhaserne. Du kan bære baby på maven og ryggen, og skærmer derved også for for mange indtryk. der er en babyindsats i den, og så er den ALLE pengene værd og lækker kvalitet. Kan købes på mamaslife.dk

Tak for det. Den ser god ud

Anmeld

8. maj 2011

Molly8

Solstråle2011 skriver:

Jeg er vildt glad for min ringslynge til min 11 uger gamle søn..

Kh Molly

Anmeld

8. maj 2011

dorthemus

Solstråle2011 skriver:

En Manduca som Tina&Martin også anbefaler  DEn støtter nemlig barnet helt ud i knæhaserne så barnet sidder i frøstilling og ikke hænger i bækkenet i modsætning til Babybjørnen. Den er også rarere for bæreren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.