A' hvaffor noget?? Mor efterlader 4-årig alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

klmf

Lige som jeg tror jeg har set værste, hørt det værste, mødt det værste (er på nattevagt...) så sidder jeg her i en endelig stille morgenstund og falder over den her:

http://lokalavisen.dk/mor-forlod-fire-aarig-soen-og-gik-paa-nattebesoeg/20110507/artikler/110509464/1009?ref=eblister112

Hvordan kan man gøre det? Jeg forestiller mig Oliver som 4 årig, stå der grædende, bange og alene... Simpelthen forrykt. Håber eddermame de sociale myndigheder bider sig fast i haserne på den mor, det der er bare ikke OK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

NinaNymannMadsen

ej hvor trist. stakkel lille dreng. det må da bestemt ikk ha været rart at vågne op til at ens mor ikke er hjemme.

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Jeg synes simpelthen at det vidner om dårlig og lav aktivitet på øverste etage!

Stakkels dreng - men hvor var han bare dygtig at gå til genboen! 

Anmeld

8. maj 2011

klmf

Ranarupta skriver:

Nemlig, meget flot og dygtigt tænkt af ham. Prøv og tænk, hvis der var blevet brand eller indbrud - selvom alene tanken om at et lille barn vågner op alene om natten og er bange er alt rigeligt. Skammeligt!

Anmeld

8. maj 2011

klmf

Astasmor skriver:

ej hvor trist. stakkel lille dreng. det må da bestemt ikk ha været rart at vågne op til at ens mor ikke er hjemme.

Det giver da i hvert fald også en tanke om, at hvis han bliver efterladt alene om natten, hvad bliver han så ellers også udsat for??

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Ranarupta skriver:

Jeg synes faktisk ikke det er godt tænkt. Så selvstændigt bør en 4 årig ikke tænke. men selvfølgelig godt at han gjorde det

Har selv en nevø der er gået meget igennem på samme måde som den stakkels dreng. 

Moren må jo være total blank.

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

lotchen skriver:

Nemlig, meget flot og dygtigt tænkt af ham. Prøv og tænk, hvis der var blevet brand eller indbrud - selvom alene tanken om at et lille barn vågner op alene om natten og er bange er alt rigeligt. Skammeligt!

Ja, der kan jo ske rigtigt mange ting.
Og hvis der ikke sker noget - hvilket jo ville være at foretrække, så er han stadig alene og utryg.

Det er simpelthen så forkert! 

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Lollo1987 skriver:

Jeg synes faktisk ikke det er godt tænkt. Så selvstændigt bør en 4 årig ikke tænke. men selvfølgelig godt at han gjorde det

Har selv en nevø der er gået meget igennem på samme måde som den stakkels dreng. 

Moren må jo være total blank.

Nej, det kan godt være, at han ikke bør være så selvstændig.
Jeg ved ikke, hvad de "bør kunne" som 4 årig. (Jeg har "kun" en 1 årig)
Men når nu det skulle være, så var det godt, at han kunne  

Anmeld

8. maj 2011

NinaNymannMadsen

lotchen skriver:

Det giver da i hvert fald også en tanke om, at hvis han bliver efterladt alene om natten, hvad bliver han så ellers også udsat for??

ja nemlig det tænkte jeg også

Anmeld

8. maj 2011

eElak

Stakkels dreng... Godt han kendte genboen og havde nogle bedsteforældre som kom med det samme... 

Men kan ikke lade være med at grine af moren, som smutter om natten for at få et knald.... *fnis* 
Først at ankomme kl 7 om morgenen - hvad pokker havde hun regnet med???  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.