Erfaring søges <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Jelles

Hej Alle.....

Tusind tak for alle jeres søde breve efter min bio.... var vildt ked og skuffet, men vidste et eller andet sted den bare vil gå til....

Har holddt en lille pause herinde, da jeg bare kørte træt i snakke om graviditeter :-) Håber det går alle godt <3

NU er jeg både trist og glad.... 1 uge før forventet mens begyndte der ske en masse ting...ømme bryster, træthed, humørsvigninger...

Jeg tog i skjul for mn kæreste en test...Svagt pos... Og så i den uge er testomanen altså bare kommer frem i mig.... Testene er svage, men streegen er der, og det er jo faktisk først i dag menses skulle komme.

Da jeg vågnede havde jeg ikke blødt og en clearblur, og to streger kkom hurtigt til syne, men den digitale siger ikke gravid? Jeg har også fået en blødning nu..Igår aftes fik jeg en lille plet blødning med brunt blod og pletten var ca. 1 cm.

Jeg er dybt forvirret, hvordan jeg kan stå med en posetiv clearblue stik test men negativ digital?

Jeg har i 14 dage haft niven og jagen i underlivet, og pludselig kom min kæreste forleden, midt ud i det blå, og spurgte om jeg havde planer for januar 2012 :-) Jeg spurgte hvad han mente og han sagde ,, jamen du jo gravid"...

Jeg gloede og sagde hva?? Han sagde han bare kunne mærke jeg var gravid...Vi har slet ikke snakket om det her emne...Meget mærkeligt...

Kyyyyyys til jer alle <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

mth1987

Hvad jeg har hørt så kan man ikke teste falsk positiv så hvis der to streger så har du vel en lille spire i maven og der mange der kan plet bløde under en graviditet. Men tag op til lægen og få det tjekket. Pøj pøj og krydser fingre for at den er der

Anmeld

8. maj 2011

mizzblondie

Jeg vil sii du er gravid så op til lægen og få det tjekket

Anmeld

8. maj 2011

Hailiesmom11

På min lyder det nu som om at der er flere positive end negative teste  Så ville nok tage til læge og få det tjekket.. men jeg  der er ikke noget dejligere end en graviditet  Held og lykke

Anmeld

8. maj 2011

Vivian87

Jeg krydser også finge  for dig

Men jeg vil også råde dig til at tage til læge og få det testet

Anmeld

8. maj 2011

Muttitil1+1

Vil bare lige tilføje, at jeg testede negativ en hel uge efter jeg skulle have haft min mens, så de kan sagtens tage fejl de negative

Anmeld

8. maj 2011

Jelles

Åhh der er langt til i morgen... Havde de po. teste med op til sygeplejersken hos min læge, hun bekræftede i torsdags at stregene absolut var der. Så hun tog en bp som jeg skal have svar på i morgen.

Men tror endnu en gang det er gået tabt, min blødning er taget til og ligner nu en alm. mens. Så forstår ikke testene...arh....

skal siges det også er et mirakel hvis det sker,, for har gået til reagens på juliane marie klinikken på riget og gået til almen fertilitets behandling i mange år, uden reultater...

Men håber da stadig lidt naivt, at blødningen stopper i løbet af dagen <3

Anmeld

9. maj 2011

Muttitil1+1

pihlspige81 skriver:

Åhh der er langt til i morgen... Havde de po. teste med op til sygeplejersken hos min læge, hun bekræftede i torsdags at stregene absolut var der. Så hun tog en bp som jeg skal have svar på i morgen.

Men tror endnu en gang det er gået tabt, min blødning er taget til og ligner nu en alm. mens. Så forstår ikke testene...arh....

skal siges det også er et mirakel hvis det sker,, for har gået til reagens på juliane marie klinikken på riget og gået til almen fertilitets behandling i mange år, uden reultater...

Men håber da stadig lidt naivt, at blødningen stopper i løbet af dagen <3

alt hvad jeg kan, for at det er lykkedes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.