Hej Alle.....
Tusind tak for alle jeres søde breve efter min bio.... var vildt ked og skuffet, men vidste et eller andet sted den bare vil gå til....
Har holddt en lille pause herinde, da jeg bare kørte træt i snakke om graviditeter :-) Håber det går alle godt <3
NU er jeg både trist og glad.... 1 uge før forventet mens begyndte der ske en masse ting...ømme bryster, træthed, humørsvigninger...
Jeg tog i skjul for mn kæreste en test...Svagt pos... Og så i den uge er testomanen altså bare kommer frem i mig.... Testene er svage, men streegen er der, og det er jo faktisk først i dag menses skulle komme.
Da jeg vågnede havde jeg ikke blødt og en clearblur, og to streger kkom hurtigt til syne, men den digitale siger ikke gravid? Jeg har også fået en blødning nu..Igår aftes fik jeg en lille plet blødning med brunt blod og pletten var ca. 1 cm.
Jeg er dybt forvirret, hvordan jeg kan stå med en posetiv clearblue stik test men negativ digital?
Jeg har i 14 dage haft niven og jagen i underlivet, og pludselig kom min kæreste forleden, midt ud i det blå, og spurgte om jeg havde planer for januar 2012 :-) Jeg spurgte hvad han mente og han sagde ,, jamen du jo gravid"...
Jeg gloede og sagde hva?? Han sagde han bare kunne mærke jeg var gravid...Vi har slet ikke snakket om det her emne...Meget mærkeligt...
Kyyyyyys til jer alle <3
Anmeld