Jeg er faldet hovedkuls for ham.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har mødt den her super skønne fyr som accepterer mig for den jeg er.. Han har ikke mødt min dreng endnu og skal heller ikke lige foreløbig.. Problemet er bare at jeg ikke kan sove uden ham (han kommer sent aften og kører igen inden min dreng vågner) så vi har sovet samme hver nat den sidste tid.. Jeg LÆNGES virkelig efter ham, det er helt sindssygt.. Igår havde vi sex for første gang, og kan mærke at jeg har lyst til han igen.. Jeg er bange for at jeg er forelsket og at han ikke er.. Jeg har ikke lyst til at have det sådan her, men det har jeg nu engang.. Hvad gør jeg for at skrue lidt ned for følelserne endnu så jeg ikke ender med at skræmme ham væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Jeg har mødt den her super skønne fyr som accepterer mig for den jeg er.. Han har ikke mødt min dreng endnu og skal heller ikke lige foreløbig.. Problemet er bare at jeg ikke kan sove uden ham (han kommer sent aften og kører igen inden min dreng vågner) så vi har sovet samme hver nat den sidste tid.. Jeg LÆNGES virkelig efter ham, det er helt sindssygt.. Igår havde vi sex for første gang, og kan mærke at jeg har lyst til han igen.. Jeg er bange for at jeg er forelsket og at han ikke er.. Jeg har ikke lyst til at have det sådan her, men det har jeg nu engang.. Hvad gør jeg for at skrue lidt ned for følelserne endnu så jeg ikke ender med at skræmme ham væk..

hvis det er meant to be så har han det sikkert også som dig, så jeg synes ikke du skal lægge låg på dine følelser.

Hvis han ikke kan tage imod dig som du er er han nok ikke den rigtige..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

hvis det er meant to be så har han det sikkert også som dig, så jeg synes ikke du skal lægge låg på dine følelser.

Du har jo nok ret.. Men vil bare ikke skræmme ham væk.. Han er simpelthen skøn og jeg sommerfugle i maven og alt muligt så snart jeg hører hans stemme, ser en besked fra ham eller bare ser på ham.. Han har jo netop taget imod mig som jeg er med alle mine særheder osv så derfor er der endnu svære

Anmeld

7. maj 2011

dorthemus

linselouise skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.