Bæresele til større børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.405 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

hc=k

Jeg leder efter en bæresele som jeg kan bruge her til sommer og til næste sommer så jeg kan komme frem steder hvor en klapvogn ikke lige kan komme med.
Det skal være sådan en man kan have på ryggen, men jeg synes at sådan en rygbære bliver for voldsom at have med.
Er der nogle der kan anbefale en som ikke er så stor, men som alligevel støtter rigtig godt.
Det skal ikke være sådan en vikle-ting.

I må meget gerne sætte billeder eller links ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

LISBETH:-)

Babyhawk mei tai helt klart  Den fylder intet i tasken, nem og tage på og så sidder bassen på 11 mdr og 15 + kg bare som en drøm i den. Storesøster på snart 4 år kan også snildt være i den.

Børnene kan sidde både på maven og ryggen i den

http://www.babyhawk.com/

Anmeld

7. maj 2011

grønbæk

Hvor gamle skal de være før den kan bruges?

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

Vi har en skildpaddeslynge (næsten det samme som en mei tai).. Den sidder min dreng på knap 3 også ganske fremragende i stadig, og den kan både bruges mave mod mave og med rygbæring

Anmeld

7. maj 2011

dorthemus

7. maj 2011

LenaJohansen

lisbeth2910 skriver:

Babyhawk mei tai helt klart  Den fylder intet i tasken, nem og tage på og så sidder bassen på 11 mdr og 15 + kg bare som en drøm i den. Storesøster på snart 4 år kan også snildt være i den.

Børnene kan sidde både på maven og ryggen i den

http://www.babyhawk.com/

bestilte du den fra den hjemmeside ?

hvis du gjorde, hvor længe gik der så før du havde den ?

Anmeld

7. maj 2011

- skriver:

Hvad er forskellen på Regular og Toddler Mai tai?

Og hvad er Oh Snap?

Hvad koster sådan en i sidste ende og følger der en brugsanvisning med?

hmmm FISK

Jeg har bare den der hedder regular og den virker fint!

Oh snap tror jeg er med sådan nogen klik dimser -så man ikke skal binde den selv. Men er ikke sikker.

Jeg har købt min på en engelsk side og tror det blev ca. 600 kr alt inkl. Turde ikke satse på at jeg ikke blev taget i tolden ved bestilling fra usa.

Anmeld

7. maj 2011

LenaJohansen skriver:

bestilte du den fra den hjemmeside ?

hvis du gjorde, hvor længe gik der så før du havde den ?

Nej jeg bestilte fra en engelsk hjemmeside og der gik 4 dage. Jeg var bange for at blive taget i tolden med varer fra USA tror jeg gav 600 kr alt inkl.

vil gerne lige se om jeg kan finde siden:-)

Anmeld

7. maj 2011

trisse

hej

jeg har selv syet denne, siden hen har jeg syet en endnu bedre med polstrede skulderstroppe.. den har jeg været virkelig glad for. den er men og have med og fylder ingenting.

baby kan også sidde i den som helt lille bare med benene i frøstilling og med knuden bundet under numsen, o selfølgelig båret på maven..

der kan købes mønster til sådan en hos stof og stil

vil også gerne sy på bestilling..

kh trisse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.