City mini baby jogger tvilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Halløjsa

Hej piger

Nogen af jer, der har efaringer med den her vogn

citi mini baby jogger, vi har kigget på den i ønskebørn, men er meget i tvilv om den er pengene værd, vi har nu en teutonia men syntes kalechen falder ned, og ungerne får solen i øjene hele tiden.'

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

stella

babytwins skriver:

Hej piger

citi mini baby jogger, vi har kigget på den i ønskebørn, men er meget i tvilv om den er pengene værd, vi har nu en teutonia men syntes kalechen falder ned, og ungerne får solen i øjene hele tiden.'

Rikke

der er ikke noget billede

Anmeld

7. maj 2011

Halløjsa

babytwins skriver:

Hej piger

Rikke

Her kommer billede..!!!!!!!!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

babytwins skriver:

Hej piger

Rikke

halløj... vi har en tenunia barnevogn og været emget glade for den.... ingen problemer med den (ved ikke om det er en barnevogn du snakkede om her eller ej hehe-...)
Og vi har lige købt den der jogger til ca 3 år (ikke den lille af dem) Og være RIGTIG glad for den, til trods for at vi første har købt den i går... den har været på loppen i dag og i shopping center, og den er godkendt... jeg er vild med den store kaleche så min datter på snart 6 måneder ikke får solen i øjnene..... også er den bare SÅ NEM at folde sammen i et snuptag.... ved dog ikke hvordan foldestytemet er på tvilling... :-)

Anmeld

7. maj 2011

Halløjsa

Mor til prinsessen :-) skriver:

halløj... vi har en tenunia barnevogn og været emget glade for den.... ingen problemer med den (ved ikke om det er en barnevogn du snakkede om her eller ej hehe-...)
Og vi har lige købt den der jogger til ca 3 år (ikke den lille af dem) Og være RIGTIG glad for den, til trods for at vi første har købt den i går... den har været på loppen i dag og i shopping center, og den er godkendt... jeg er vild med den store kaleche så min datter på snart 6 måneder ikke får solen i øjnene..... også er den bare SÅ NEM at folde sammen i et snuptag.... ved dog ikke hvordan foldestytemet er på tvilling... :-)

det er en teutomai combivorg tvillinge vi har kalechen falder ned hele tiden rigtigt træls..

Jamen tvillinge vognen slåes sammen med en håndtag i sædet så folder den sig sammen nemt....

Syntes der er meget forskel i pris på mini og elite modellen i tvilling er der næsten 3000 kr, der er også en slat penge.. det er dyrt nok i forvejen når man skal have to af alt..

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

Jeg vil bare sige:
KØB DEN!!

Vi har den - bare til et barn.
Vi elsker den og vores venner har også en, som de også elsker  

Anmeld

8. maj 2011

Halløjsa

Ranarupta skriver:

Jeg vil bare sige:
KØB DEN!!

Vi har den - bare til et barn.
Vi elsker den og vores venner har også en, som de også elsker  

tak. hvad model af dem har i mini eller elite...

Vi har fundet en siddde i udlandet hvor der er lidt og sparer.

Anmeld

8. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

babytwins skriver:

det er en teutomai combivorg tvillinge vi har kalechen falder ned hele tiden rigtigt træls..

Jamen tvillinge vognen slåes sammen med en håndtag i sædet så folder den sig sammen nemt....

Syntes der er meget forskel i pris på mini og elite modellen i tvilling er der næsten 3000 kr, der er også en slat penge.. det er dyrt nok i forvejen når man skal have to af alt..

okay :-)

vi valgte at købe elite da vores datter kan ligge der længere tid, og så er der en fodstøtte og måden hun ligger på......

Min har også det foldesystem, og jeg synes det er pengene værd :-)

Anmeld

8. maj 2011

Ranarupta

babytwins skriver:

tak. hvad model af dem har i mini eller elite...

Vi har fundet en siddde i udlandet hvor der er lidt og sparer.

Vi har en mini og vennerne har en elite.

De siger, at de har opdaget, at de ikke behøvede at købe eliten, men at minien ville være helt fin til dem

Vores venner har købt i England, hvor de sparede en del også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.