mens-smerter...??nødvendige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

anmaj

Skal man nødvendigvis opleve de hersens mens-smerter..? og er der nogen der kan en genvej til fødsel...???

jeg ved godt der er en masse myter om mad, aktivitet, sex og alt sådan noget.. men er der noget der virkelig virker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

missbach

Hvad mener du med disse mens-smerter? er det veer du hentyder til??

Men nej, tror desværre ikke der er noget der virker.. Men tror dog på at man får MINDST fremgang af at ligge stille.. 

Anmeld

7. maj 2011

anmaj

ved min første graviditet havde jeg hammer ondt og slet ikke ligesom veer omkring aftensmadstid og mit vand gik kl 01.30 derefter...

så vil nok ikke kalde dem veer...

og så var tanken bare om det bare er noget man skal igennem eller om fødslen kan gå igang uden rigtig forvarsling... ?

gider bare godt have søn nr 2 ud...

Anmeld

7. maj 2011

missbach

Hehe, kan godt forstå du gerne vil have det overstået.. 

det kan sagtens have været små veer der var startet der, eller i hvert fald nogle kraftige plukveer.. Mange har jo veer inden vandet går, jeg havde foreksempel veer/ meget kraftige plukveer i over 2 døgn, inden de valgte at tage mit vand.. - og så kom de rigtig kraftige veer derefter..

Nu har jeg kun født en gang, men mener da rigtig mange siger at fødsel nummer 2 går nemmere end den første..  Så det er bare det du skal fokusere på..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.