Solbjerg (jyllland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Sara.

Nogen er kender til Kærgårdspaken som ligger i Solbjerg? Hvordan ser leje lejligheerne ud? hvordan er Solbjerg skole? Institutioner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Sara.

Ingen? :-)

Anmeld

9. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
lærkes_mor skriver:

Nogen er kender til Kærgårdspaken som ligger i Solbjerg? Hvordan ser leje lejligheerne ud? hvordan er Solbjerg skole? Institutioner?

Kender ikke lige til de lejeligheder du omtaler, men jeg har ikke hørt andet end godt om skolen og institutionerne. Det skulle være en meget dejlig by

Anmeld

9. maj 2011

butterflyPhoto

Hej. Mine forældre bor i kærgårdsparken i Solbjerg. Dog godt nok i hus - jeg er vokset op der. Kender ikke til lejlighederne indefra, men de ligger i et dejligt område med lille skov, god legeplads, instutioner og skole MEGET tæt på (5min gåtur) Jeg har selv gået på skolen fra 0-9 og det er en fin skole Transporten til Århus er eneste minus ved Solbjerg, men de er ved at gøre den bedre. Der er bus 52 - Århus sporveje - og bus 202 fra vejle. 52'eren kommer til at gå lidt oftere nu Skriv endelig PB hvis du ønsker at vide mere (indkøbsmuæigheder mm) Hilsen Christina

Anmeld

9. maj 2011

Sara.

Jeanne skriver:

Kender ikke lige til de lejeligheder du omtaler, men jeg har ikke hørt andet end godt om skolen og institutionerne. Det skulle være en meget dejlig by

DEJLIGT!!!!!! tak for info... Har en datter der går i børnehave og en søn i vuggestue så det har relevans,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.