Samsø???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Koen.

Hej piger

Vi er blevet inviteret i sommerhus på samsø en uge i uge 26, så ville høre om i vidste hvad man kunne lave på der?? er der noget at opleve, evt dyr så lærke har noget at se, hun er jo 14 mdr til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Julymama

Tanja. skriver:

Hej piger

Vi er blevet inviteret i sommerhus på samsø en uge i uge 26, så ville høre om i vidste hvad man kunne lave på der?? er der noget at opleve, evt dyr så lærke har noget at se, hun er jo 14 mdr til den tid

I kan se sæler ved jeg det er jo meget hyggeligt ..

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Julymama skriver:

I kan se sæler ved jeg det er jo meget hyggeligt ..

ihh det var nok lige noget for lillepigen

Anmeld

7. maj 2011

Julymama

Tanja. skriver:

ihh det var nok lige noget for lillepigen

Jaa det sku det helt sikkert være

det er noget med at man tager en båd derover .. jeg tror du kan læse noget om det her  http://mstunoe.mono.net/ 

god tur 

Anmeld

7. maj 2011

Lise

Sæler på Samsø???

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Julymama skriver:

Jaa det sku det helt sikkert være

det er noget med at man tager en båd derover .. jeg tror du kan læse noget om det her  http://mstunoe.mono.net/ 

god tur 

tak

Anmeld

7. maj 2011

Kløver

Tanja. skriver:

Hej piger

hmmm natur, det er vist det, var der som teenager og var en stor skuffelse, nøj jeg fik læst meget Der er masser af god natur men øen er jo ikke ret stor, den er 100% kun til afslapning, det mest spændende derovre var "verdens største labyrint" som viste sig at være en stor skuffelse

nå undskyld, mine teenage nykker skal jo ikke gå ud oevr jer, kunne nok selv finde på at ta derover igen, men så samtidig med viden om at det bliver en afslapningsuge, hvor der ikke kan foregå det helt store

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Maja84 skriver:

hmmm natur, det er vist det, var der som teenager og var en stor skuffelse, nøj jeg fik læst meget Der er masser af god natur men øen er jo ikke ret stor, den er 100% kun til afslapning, det mest spændende derovre var "verdens største labyrint" som viste sig at være en stor skuffelse

nå undskyld, mine teenage nykker skal jo ikke gå ud oevr jer, kunne nok selv finde på at ta derover igen, men så samtidig med viden om at det bliver en afslapningsuge, hvor der ikke kan foregå det helt store

Ååååh gab, er IKKE natur menneske Men så må vi håbe det er et lækkert sommerhus med stoooor have så jeg kan lege med lillepigen

Anmeld

7. maj 2011

Kløver

Tanja. skriver:

Ååååh gab, er IKKE natur menneske Men så må vi håbe det er et lækkert sommerhus med stoooor have så jeg kan lege med lillepigen

det håber vi på, nu kendre jeg jo ikke til om der skulle være aktiviteter for så små børn, da vi ikke havde nogle med i den aldersgruppe, men måske værd at undersøge, der må være et turistbureau (staves?) på samsø

håber i får en dejlig ferie alligevel

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Maja84 skriver:

det håber vi på, nu kendre jeg jo ikke til om der skulle være aktiviteter for så små børn, da vi ikke havde nogle med i den aldersgruppe, men måske værd at undersøge, der må være et turistbureau (staves?) på samsø

håber i får en dejlig ferie alligevel

ja og ellers må jeg google løs

Tak det skal vi helt sikkert nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.