Nikolines værelse 2 billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Der er nu ca 15 uger til termin, og jeg er i gang med at ordne Nikolines værelse.... Vil lige vise jer billeder som det ser ud indtil vider. Der mangler lige lidt nips, og en lampe i loftet.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Melbek

Hvor ser det fint ud

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Der er nu ca 15 dage til termin, og jeg er i gang med at ordne Nikolines værelse.... Vil lige vise jer billeder som det ser ud indtil vider. Der mangler lige lidt nips, og en lampe i loftet.....

Fint fint

Er stjernene malet på eller wallstickers?

Anmeld

7. maj 2011

Fru Nielsen

K&S skriver:

Fint fint

Er stjernene malet på eller wallstickers?

Det hele er malet på.... Og mig som langt fra er kreativ, det kræver sku sin tålmodighed.....

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Fru Nielsen skriver:

Det hele er malet på.... Og mig som langt fra er kreativ, det kræver sku sin tålmodighed.....

Det ser super fint ud...! Jeg havde håbet, det var wallstickers, for jeg har ikke tiden til at kaste mig ud i maleri lige nu

Anmeld

7. maj 2011

cecilie1984

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Der er nu ca 15 dage til termin, og jeg er i gang med at ordne Nikolines værelse.... Vil lige vise jer billeder som det ser ud indtil vider. Der mangler lige lidt nips, og en lampe i loftet.....

Puh det må da være hårdt at indrette værelse med kun 15 dage til termin. Men det er super flot, er især vild med de lilla kasser på væggen. Hvor er de købt??

Hilsen Cecilie som også skal til at indrette et prinsesse værelse med nu kun 11 uger til termin

Anmeld

7. maj 2011

Fru Nielsen

cecilie1984 skriver:

Puh det må da være hårdt at indrette værelse med kun 15 dage til termin. Men det er super flot, er især vild med de lilla kasser på væggen. Hvor er de købt??

Hilsen Cecilie som også skal til at indrette et prinsesse værelse med nu kun 11 uger til termin

15 dage, det er også løgn.... haha, 15 uger!!! Ved ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg skrev....

De er købt i bilka....

Anmeld

7. maj 2011

cecilie1984

Fru Nielsen skriver:

15 dage, det er også løgn.... haha, 15 uger!!! Ved ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg skrev....

De er købt i bilka....

ok så kan jeg bedre forstå.

Men syntes du var sej hvis du havde overskud til at indrette værelse med kun 15 dage til termin.

Men det er super flot

Anmeld

7. maj 2011

Fru Nielsen

cecilie1984 skriver:

ok så kan jeg bedre forstå.

Men syntes du var sej hvis du havde overskud til at indrette værelse med kun 15 dage til termin.

Men det er super flot

Altså med kun 15 dage til termin, jamen hvad skulle jeg ellers lave når jeg alligevel bare sku gå og vente på hende??

Men jeg har sleeet ik ro i røven til at vente med at gøre klar..... Er sååå utålmodig!

Anmeld

7. maj 2011

Chamomile

Det ser flot ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.