Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja ! Stiller man egentlig et flag på bordret til en dåb?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja ! Stiller man egentlig et flag på bordret til en dåb?
Nej ikke nødvendigvis . Jeg synes der er nok "pynt" i form af bordkort, blomster, lys osv . Men det er jo hvad du selv synes..
Mut skriver: Nej ikke nødvendigvis . Jeg synes der er nok "pynt" i form af bordkort, blomster, lys osv . Men det er jo hvad du selv synes..
Ja det er også det jeg tænker, il bare ikke være til grin ved min søster som ALITD nok lige skal finde en fejl
Vi gjorde ikke, men det er jo helt op til værtsparret
Jeg havde heller ikke falg på bordet, men synes da sagtens at man kan det
Pyt med hende, det er dig der skal holde barnedåben, går jeg ud fra . Hvis jeg kommer til barnedåb, så lægger jeg mere mærke til temaet, end om der er flag på bordet
Det var da en dejlig søster
Min søn blev hverken døbt eller navngivet (ved fest altså), så aner det ikke....
men har ikke set flag til andre barnedåbe når nu jeg tænker efter
Mut skriver: Pyt med hende, det er dig der skal holde barnedåben, går jeg ud fra . Hvis jeg kommer til barnedåb, så lægger jeg mere mærke til temaet, end om der er flag på bordet
Hovsa, beskeden skulle besvares i den besked du skrev, ikke bare et indlæg som sådan
Vi havde ikke flag på bordet, synes ikke helt det høre sig til der, så hellere noget fint pynt der ligger et grundlag for et tema Vi havde dog flag udenfor.. Foran døren osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128