skæve hjul, hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.691 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

L.J.L

Er her nogen som har oplevet at hjulene kører skævt på jeres vogn? Hvad gjorde i ved det?

Er ved at blive sindsyg over vores klapvogn som konstant drejer til højre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Tkcuf

Vi smed vores ud. En næsten ikke brugt esprit sport

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

Tkcuf skriver:

Vi smed vores ud. En næsten ikke brugt esprit sport

ej! nægter simpelthen at smide den ud! Det er jo en emmaljunga, noget må kunne gøres!

Anmeld

7. maj 2011

Tkcuf

Haha, ja men jeg blev sur på lortet!

Hvad med at spørge i butikken hvis den er købt i butik?

Har i tjekket om hjulene er sat ordentligt?

Egentlig er det ret strengt at skulle planlægge alle sine ture med kun venstre sving

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

Tkcuf skriver:

Haha, ja men jeg blev sur på lortet!

Hvad med at spørge i butikken hvis den er købt i butik?

Har i tjekket om hjulene er sat ordentligt?

Egentlig er det ret strengt at skulle planlægge alle sine ture med kun venstre sving

ja jeg er også SÅ træt af at gå rundt og rundt og rundt i samme rundkørsel!!!!!

Vi har købt den brugt, så kan ikke spørge hos forhandler. Den fungerede perfekt da vi fik den, men for 3 uger siden var vi ude og gå tur og pludselig begyndte den bare at dreje til højre hele tiden

Min mand har haft hjulene af og på men det hjælper ingenting....

Anmeld

7. maj 2011

<3

linselouise skriver:

ej! nægter simpelthen at smide den ud! Det er jo en emmaljunga, noget må kunne gøres!

Emmaljunga har lorte hjul - tilbage til hvor I har købt den og KLAG røven ud af buksen. Vi har fået nye hjul på den bekostning.. Det er noget med en produktionsfejl eller overbelastning fandt aldrig rigtigt ud af hvad... Tsk tsk - hvis jeg på nogen måde kan undgå emmaljunga til næste gang gør jeg det!

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Emmaljunga har lorte hjul - tilbage til hvor I har købt den og KLAG røven ud af buksen. Vi har fået nye hjul på den bekostning.. Det er noget med en produktionsfejl eller overbelastning fandt aldrig rigtigt ud af hvad... Tsk tsk - hvis jeg på nogen måde kan undgå emmaljunga til næste gang gør jeg det!

Vi købte den brugt, så der er vidst ikke noget at gøre der

Men vi må prøve at se om der findes nogen der reparerer barnevogne....

Det er første gang vi oplever det her med emmaljunga, efter 3 vogne, og har altid haft positive oplevelser med dem....

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

Vores drejer til venstre, og det er en ganske alm billig Simo.. Var nede i ønskebørn med den, og de drejede på stellet med sådan en dims, og det hjalp da også en halv dag

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Det har jeg prøvet, med samme model...nede i butikken kan de rette på de der dimser hjulene sidder på...ellers kan din mand måske...men kør da ned i en butik med den og hør om de kan hjælpe..

Anmeld

7. maj 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Det har jeg prøvet, med samme model...nede i butikken kan de rette på de der dimser hjulene sidder på...ellers kan din mand måske...men kør da ned i en butik med den og hør om de kan hjælpe..

Men nu er vognen jo købt brugt, og ved ikke hvilken forhandler den er købt hos i tidernes morgen. Tror du man kan tillade sig at køre i BabySam eksempelvis med den og bede dem kigge på den, når nu den måske ikke er købt der?

Det er jo til at blive vanvittig over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.