Bedste ansøgnings-fif..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Kloster

Hej...

Jeg har fundet et job, jeg vil prøve at søge. Jeg har ikke så meget erfaring med at skrive ansøgninger, så jeg kunne godt tænke mig, at høre jeres bedste fif til ansøgninger. Både ord, billeder, opsætninger, vendinger, startlinier og slutlinier.

Jeg vil virkelig gerne have det her job og jeg kan nikke  til deres forventninger til mig og de kvalifikationer, jeg skal besidde. Jeg vil gerne sælge mig, men jeg vil heller ikke være desperat.

Jobbet er som assisterende leder i hjemmeplejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

lollandpigen

Kloster skriver:

Hej...

Jeg har fundet et job, jeg vil prøve at søge. Jeg har ikke så meget erfaring med at skrive ansøgninger, så jeg kunne godt tænke mig, at høre jeres bedste fif til ansøgninger. Både ord, billeder, opsætninger, vendinger, startlinier og slutlinier.

Jeg vil virkelig gerne have det her job og jeg kan nikke  til deres forventninger til mig og de kvalifikationer, jeg skal besidde. Jeg vil gerne sælge mig, men jeg vil heller ikke være desperat.

Hejsa....

Jeg synes også det er rigtigt svært at sælge sig selv i en ansøgning, men det er jo desværre en vigtigt ting når man skal søge et job hvor der sikkert kommer rigtigt mange ansøgninger.

Jeg synes det er vigtigt at få din erfaringer men hvad har du været god til lige i dit nuværende/tidligere jobs.... Man er altid bedre til noget end andet. Det e rvigtigt at få med om du er ikke ryger ( hvis du er ikke ryger ) Tror mange ser det som et plus.....

Det er vigtigt at fortælle om familie og børn så de er forberedt på at man har små børn som kan blive syge......

Man skal huske at det meste skal være positivt men omvendt skal man også huske at få sine børn med ( de er jo også positivt men en arbejsgiver kan se det negativt pga barns sygedage )

Håber meget du får det.....

Rigtigt god lørdag...

Anmeld

7. maj 2011

LLN

Kloster skriver:

Hej...

Hej

Jeg fik af vide i går at det første skal være en kærlighedserklæring til firmaet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.