Tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

MetteDN

Hej piger ..

Jeg har lige haft ringet til fødegangen, forid da jeg skulle tørre mig efter at have været ude og tisse var det sådan lyserødt.. Jordemoderen siger at det nok er tegnblødning, og at jeg skal ligge mig og slappe af, hvilket da bare er skide svært

Her den sidste halve time har jeg konstant haft følelsen af at skulle tisse og så alligevel ikke, kender i det ? Er det bare fordi jeg er spændt på om det er nu ? Eller nogen der har en anden forklaring.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

lollandpigen

MetteDN skriver:

Hej piger ..

Jeg har lige haft ringet til fødegangen, forid da jeg skulle tørre mig efter at have været ude og tisse var det sådan lyserødt.. Jordemoderen siger at det nok er tegnblødning, og at jeg skal ligge mig og slappe af, hvilket da bare er skide svært

Her den sidste halve time har jeg konstant haft følelsen af at skulle tisse og så alligevel ikke, kender i det ? Er det bare fordi jeg er spændt på om det er nu ? Eller nogen der har en anden forklaring.?

Hejsa,...

Tror også det er tegnblødning. Med min nr 2 startede det også sådan i uge 40 men jeg fødte først i 41+5..... Krydser finger for at dit er lidt hurtigere om at komme igang.....

Der er ikke veer eller stik i maven??

Glæder mig til at følge med i hvornår det sker....

Anmeld

7. maj 2011

MetteDN

lollandpigen skriver:

Hejsa,...

Tror også det er tegnblødning. Med min nr 2 startede det også sådan i uge 40 men jeg fødte først i 41+5..... Krydser finger for at dit er lidt hurtigere om at komme igang.....

Der er ikke veer eller stik i maven??

Glæder mig til at følge med i hvornår det sker....

åh håber sørme ikke det tager så lang tid . hehe .. Mine plukveer kommer lidt oftere end før synes jeg, men ellers er der ingenting

Anmeld

7. maj 2011

lollandpigen

MetteDN skriver:

åh håber sørme ikke det tager så lang tid . hehe .. Mine plukveer kommer lidt oftere end før synes jeg, men ellers er der ingenting

Bliver da helt vildt spændende.....

Er det din første??

håber virkelig helller ikke for dig der går så langt tid er ikke til at holde ud....

Anmeld

7. maj 2011

MetteDN

lollandpigen skriver:

Bliver da helt vildt spændende.....

Er det din første??

håber virkelig helller ikke for dig der går så langt tid er ikke til at holde ud....

Nej det må det da bestemt ikke være..

Ja det er min første, så er nok lidt ekstra nervøs og spændt

Anmeld

8. maj 2011

MetteDN

I nat havde jeg meget stærke menstrations smerter og også lidt imorges.. Men ellers har der intet været idag.. Betyder det at det hele bare er gået i sig selv igen ?

Kan det være slimproppen der er gået i stedet for tegnblødning ? Tænker lidt at jordemoderen jo ikke har set hvordan det så ud, så mon hun kunne tage fejl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.