ahhh... sover middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2008

Miamaja

elsker min lille 1-2 timers ro om dagen naar lille manden er lagt til ro og sover middagslur. de dage hvor han vaagner efter 30 min er bare en LANG dag at komme igennem ellers. sa skal helst have min time til mig selv tid hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

elsker min lille 1-2 timers ro om dagen naar lille manden er lagt til ro og sover middagslur. de dage hvor han vaagner efter 30 min er bare en LANG dag at komme igennem ellers. sa skal helst have min time til mig selv tid hvad med jer?

Der var engang....nu er der fuld knald på 3 drenge dagen lang og den sidste sover først efter 21...så nyd du at have små børn der giver lidt tid alene, det bliver der kun mindre af..
Knus...

Anmeld

6. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Der var engang....nu er der fuld knald på 3 drenge dagen lang og den sidste sover først efter 21...så nyd du at have små børn der giver lidt tid alene, det bliver der kun mindre af..
Knus...

fuld fart paa hele dagen det klarer jeg aldrig

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

fuld fart paa hele dagen det klarer jeg aldrig

Jo... det gør du nok...men kan godt huske hvordan det var da Jeppe ikke sov middagslur mere og han var ikke fyldt to år da det stoppede...men jeg vil sige at man sover godt om natten og nyder den tid der er når alle tre endelig sover,....skønt...
Knus..

Anmeld

6. november 2008

pipsen

Bertram er lige holdt op med sin middagslur og ja... saaavner den lille pause midt på dagen.. NU er der fart på hele tiden, så nyd det så længe det varer

Anmeld

7. november 2008

twinboys

Hej ihhh jeg nyder faktisk at drengene ikke sover til middag mere, for så har jeg mere kvalitetstid med drengene....

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.