Baby & Småbørns messe i Øksnehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Jolene

Er der nogen der i dag har været på denne messe? Har først lige set reklamen. Det koster 80 kr pr mand at komme ind, plus parkering, så jeg vil høre, om der er nogen, der har været der, og om det er noget værd?

Vi vil kigge efter emmaljunga barnevogn som det primære. Nogen der har set gode tilbud på dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Thereseh

Jolene skriver:

Er der nogen der i dag har været på denne messe? Har først lige set reklamen. Det koster 80 kr pr mand at komme ind, plus parkering, så jeg vil høre, om der er nogen, der har været der, og om det er noget værd?

Vi vil kigge efter emmaljunga barnevogn som det primære. Nogen der har set gode tilbud på dem?

Jeg er lige kommet hjem derfra, og så ingen Emmaljunga vogne. Der var primært "city" agtige vogne, som Stokke, Bugaboo og den slags. 

BabySam havde en stand, men de havde ingen vogne med.

Klik ind på BabyBusiness, og print en lap papir ud, så kan I komme ind 2 for 1 pris :-)

Link her

Jeg kom hjem med nogle goodiebags, diverse prøver af mad og grød, noget natursnold, nogle bodyer, masser af flyers og godt humør  Man får nogle fede gaver, hvis man melder sig ind i "Børn i Byen" ved deres stand. Et indkøbsnet, tre bodyer og sengetøj samt gavekort som kan indløses når man har modtaget medlemskortet. 

Anmeld

8. maj 2011

Jolene

Thereseh skriver:

Jeg er lige kommet hjem derfra, og så ingen Emmaljunga vogne. Der var primært "city" agtige vogne, som Stokke, Bugaboo og den slags. 

BabySam havde en stand, men de havde ingen vogne med.

Klik ind på BabyBusiness, og print en lap papir ud, så kan I komme ind 2 for 1 pris :-)

Link her

Jeg kom hjem med nogle goodiebags, diverse prøver af mad og grød, noget natursnold, nogle bodyer, masser af flyers og godt humør  Man får nogle fede gaver, hvis man melder sig ind i "Børn i Byen" ved deres stand. Et indkøbsnet, tre bodyer og sengetøj samt gavekort som kan indløses når man har modtaget medlemskortet. 

Tak for svar Planen med at finde barnevogn i dag er alligevel aflyst. Min mand kan ikke komme med i dag, og det er ham der har kørekortet

Så jeg skal lige lave en lille liste med de små ting, vi har brug for. Bare så jeg ikke får lavet for mange impulskøb

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

vi tager derud. tak for linket så man kan komme billigere ind.. så skal der råhygges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.