Hvad hedder det tv program?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

PsychedeliC

For et par år siden kørte der et program hvor de lavede et forsøg med 100 mennesker ellers var det 100 par(jeg er ikke sikker). De prøvede alle at få børn og så testede de hver månede og man følgte nogle statestikker og fulgte disse mennesker. Nogle var for tykke og andre var for tynde, nogle havde andre sygdomme. Men jeg leder efter navnet på det program hvis dert er nogle som der kan huske det vil de så ikke hjælpe?

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

PsychedeliC skriver:

For et par år siden kørte der et program hvor de lavede et forsøg med 100 mennesker ellers var det 100 par(jeg er ikke sikker). De prøvede alle at få børn og så testede de hver månede og man følgte nogle statestikker og fulgte disse mennesker. Nogle var for tykke og andre var for tynde, nogle havde andre sygdomme. Men jeg leder efter navnet på det program hvis dert er nogle som der kan huske det vil de så ikke hjælpe?

På forhånd tak 

Projekt baby

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

PsychedeliC skriver:

På forhånd tak 

kan godt huske programmet men kan desværre ikke huske hvad det hed...

Håber en kan hjælpe dig

Anmeld

7. maj 2011

PsychedeliC

LouiseVous skriver:

Projekt baby

Ja det kan godt passe faktisk . Det var fordi jeg ville se om sputnik havde dem men jeg kunne ikke finde dem.

Jeg synes det er et vildt fedt program

Anmeld

7. maj 2011

CarinaSB

Kørte det ikk på dr1? ellers er det da et andet program jeg tænker på ..

Anmeld

7. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
PsychedeliC skriver:

På forhånd tak 

Mission baby.

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

PsychedeliC skriver:

Ja det kan godt passe faktisk . Det var fordi jeg ville se om sputnik havde dem men jeg kunne ikke finde dem.

jeps, det hed projekt baby... så vidt jeg husker var det på dr1 det kørte

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

PsychedeliC skriver:

Var det ikk dr1 der havde det? JEg kan dælme ikk huske det. KAn kun huske det kørte da jeg var gravid, og synes det var så snyd jeg sad og var gravid og lykkelig over min ups'er når alle de par kæmpede en hård kamp!

Anmeld

7. maj 2011

PsychedeliC

CarinaSB skriver:

Kørte det ikk på dr1? ellers er det da et andet program jeg tænker på ..

Jo det kan godt passe .. jeg kan ikke helt huske det. Jeg elskede bare det program også selv om jeg ikke var igang med at få barn

Anmeld

7. maj 2011

CarinaSB

PsychedeliC skriver:

På forhånd tak 

http://www.dr.dk/OmDR/Nyt_fra_DR/Nyt_fra_DR/2007/12/20102058.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.