Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For et par år siden kørte der et program hvor de lavede et forsøg med 100 mennesker ellers var det 100 par(jeg er ikke sikker). De prøvede alle at få børn og så testede de hver månede og man følgte nogle statestikker og fulgte disse mennesker. Nogle var for tykke og andre var for tynde, nogle havde andre sygdomme. Men jeg leder efter navnet på det program hvis dert er nogle som der kan huske det vil de så ikke hjælpe?
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PsychedeliC skriver: For et par år siden kørte der et program hvor de lavede et forsøg med 100 mennesker ellers var det 100 par(jeg er ikke sikker). De prøvede alle at få børn og så testede de hver månede og man følgte nogle statestikker og fulgte disse mennesker. Nogle var for tykke og andre var for tynde, nogle havde andre sygdomme. Men jeg leder efter navnet på det program hvis dert er nogle som der kan huske det vil de så ikke hjælpe? På forhånd tak
kan godt huske programmet men kan desværre ikke huske hvad det hed...
Håber en kan hjælpe dig
LouiseVous skriver: Projekt baby
Projekt baby
Ja det kan godt passe faktisk . Det var fordi jeg ville se om sputnik havde dem men jeg kunne ikke finde dem.
Jeg synes det er et vildt fedt program
Kørte det ikk på dr1? ellers er det da et andet program jeg tænker på ..
Mission baby.
PsychedeliC skriver: Ja det kan godt passe faktisk . Det var fordi jeg ville se om sputnik havde dem men jeg kunne ikke finde dem. Jeg synes det er et vildt fedt program
jeps, det hed projekt baby... så vidt jeg husker var det på dr1 det kørte
CarinaSB skriver: Kørte det ikk på dr1? ellers er det da et andet program jeg tænker på ..
Jo det kan godt passe .. jeg kan ikke helt huske det. Jeg elskede bare det program også selv om jeg ikke var igang med at få barn
http://www.dr.dk/OmDR/Nyt_fra_DR/Nyt_fra_DR/2007/12/20102058.htm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128