En frisør tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Sabina

lillepuller skriver:

Hej piger jeg fik farvet mit hår hos frisør p.e.r skal ha lyst igen .. og hun sagde det self ikke kan lade sig gør på en gang , så hun ville ha jeg kom et par gange ..

Hun fik trukket farven på spidserne ud og fik farvet lyse striber i mit hår .. bunden er mørkt stadigevæk ,
en rigtig sød frisør og prof .. men da jeg så skulle betale kom jeg af med 1700kr .. damn .. dyrt især hvis man lever kun af s.u

hun vil ha jeg kommer om en måned .. og tror helt sikkert det også vil koste omkring de 1700kr igen .. øøøøv

Er der ikke en frisør herinde som vil tjene ekstra penge og prøve på at hjælpe mig med farvningen ?

Jeg skal ha ordnet mit hår inden min venindes bryllup.. og hvis det bliver hos p.e.r bliver jeg total FATTIG

Jeg havde sort hår før. Som ses på billedet. Men jeg gik til n frisør. Som ligger i rødovre centeret på 1 sal overfor posthuset. kan ikke huske hvad frisøren hedder men hende der ejer den hedder Maria. Hun fik trukket næsten al det sorte ud. og fik lavet lyse striber på mig. Plus en klip til 1200,- i alt . ret så billigt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Meliora

sarahb skriver:

Nej ikke i virkelighede men i 8 år ca hvor det blev farvet og farvet...

det klær dig VIRKELIG bedre med det lyse;-) Super flot!

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Har hjemme frisør til 100 kr klipning, og veninder farver striber
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

dollygirl

sarahb skriver:

Nej ikke i virkelighede men i 8 år ca hvor det blev farvet og farvet...

okay .. men det klæder dig begge

og en dejlig søn du har

Anmeld

7. maj 2011

Sabina

Sabina skriver:

Jeg havde sort hår før. Som ses på billedet. Men jeg gik til n frisør. Som ligger i rødovre centeret på 1 sal overfor posthuset. kan ikke huske hvad frisøren hedder men hende der ejer den hedder Maria. Hun fik trukket næsten al det sorte ud. og fik lavet lyse striber på mig. Plus en klip til 1200,- i alt . ret så billigt .

New hair design v/Maria Lillelund . hedder frisøren .

Anmeld

7. maj 2011

dollygirl

Sabina skriver:

woow det var billigt .. er farven blevet flot så ? ...

jeg ved ikke helt om jeg skal opgive det .. eller skal jeg gå tilbage til frisøren og få det overstået og så må jeg leve uden penge i lang tid

Anmeld

7. maj 2011

Sabina

lillepuller skriver:

woow det var billigt .. er farven blevet flot så ? ...

jeg ved ikke helt om jeg skal opgive det .. eller skal jeg gå tilbage til frisøren og få det overstået og så må jeg leve uden penge i lang tid

Har en blanding af striber (pga det sorte) af blond, kobber, og få sorte striber . Synes selv det ser godt ud . Men så lige du bor i århus .og det her er jo i kbh

Anmeld

7. maj 2011

dollygirl

Sabina skriver:

Har en blanding af striber (pga det sorte) af blond, kobber, og få sorte striber . Synes selv det ser godt ud . Men så lige du bor i århus .og det her er jo i kbh

ja bliver nød til at finde en god billig i århus eller tage over hos p.e.r igen

Anmeld

7. maj 2011

sarahb

FruRafn skriver:

det klær dig VIRKELIG bedre med det lyse;-) Super flot!

tak... også klart det jeg foretrækker

Anmeld

7. maj 2011

sarahb

lillepuller skriver:

okay .. men det klæder dig begge

og en dejlig søn du har

tak. det er min ældste på det billede med sort hår og den yngste på d m lyst hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.