Blomster til svigermor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: blomster til svigermor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.490 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger. 

Jeg er i den (u)heldige situation at jeg skal møde min svigermor for første gang imorgen.. Spørg mig lige om jeg er nervøs!! 

Nå men, vil i mene at det er en god idé at tage blomster ( eller andet.) med til hende, eller vil det blive for meget??

Begrund gerne hvorfor i stemmer som i gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Dot D

Ganske enkelt af ren høflighed ville jeg medbringe en fin buket blomster, det giver også hende et godt førstehåndsindtryk af dig

God fornøjelse

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth1985

Dot D skriver:

Ganske enkelt af ren høflighed ville jeg medbringe en fin buket blomster, det giver også hende et godt førstehåndsindtryk af dig

God fornøjelse

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Dot D skriver:

God fornøjelse

jeg tilslutter mig også lige her...!

Anmeld

7. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

hej piger. 

Jeg er i den (u)heldige situation at jeg skal møde min svigermor for første gang imorgen.. Spørg mig lige om jeg er nervøs!! 

Nå men, vil i mene at det er en god idé at tage blomster ( eller andet.) med til hende, eller vil det blive for meget??

Begrund gerne hvorfor i stemmer som i gør!

Hvor skal i mødes og hvad er det til? Hvis du skal spise hos dem, så ville jeg helt sikkert give blomster! Hvis i skal mødes på cafe ville der være akavet!

Hvis du er i tvivl, så få din mand til at købe en mors dags gave, så er i ude over det

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

Lunae skriver:

Hvor skal i mødes og hvad er det til? Hvis du skal spise hos dem, så ville jeg helt sikkert give blomster! Hvis i skal mødes på cafe ville der være akavet!

Hvis du er i tvivl, så få din mand til at købe en mors dags gave, så er i ude over det

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Vi skal spise hos hende/dem.

Men ja, det var da en god idé.

Anmeld

7. maj 2011

Kay

Lunae skriver:

Anmeld

7. maj 2011

JustAnotherName

Ja, tag da endelig en lille buket med til hende. Jeg har aldrig hørt om nogen, som IKKE blev glade for en lille blomst. Det viser høflighed og omtanke

Anmeld

7. maj 2011

morethanperfect

Ej det ville jeg ik gøre . Har aldrig gjort det , og syns det virker sådan lidt .. Underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.