Argh! brio-l***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

LinLin

-argh! Det er virkelig ikke Adams køretøjers "dag" for tiden!

I Påsken knækkede beslaget til kalechen på hans Sing klapvogn. Den kunne jeg så endelig hentes i går efter rep. (der tog en uge mere end de havde lovet!) Da jeg vil sætte den på i dag er det det forkerte beslag de har sat på! (og vi skal bruge den til ferie i næste uge...)

Så går vi i Bilka - finder på at jeg på vej hjem lige vil kigge i Babysam og f***** så om barnevognskasse ikke falder af i det hjørne!!! - temmeligt heldigt vi var lige foran butikken da det skete... (og Adam OK!) Har varer under vognen + Adam, så da damen siger hun gerne vil se købsbevis spørger jeg hvordan i alverden hun har tænkt sig jeg lige skulle smutte hjem og hente det (en time til de lukker&nbsp. Jeg får da heldigvis allernådigst lov at låne en vogn (verdenens tungeste odder ) - lover at komme over med købsbeviset mandag!

OH MY GOD!!! Kan ikke anbefale Brio lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

-argh! Det er virkelig ikke Adams køretøjers "dag" for tiden!

I Påsken knækkede beslaget til kalechen på hans Sing klapvogn. Den kunne jeg så endelig hentes i går efter rep. (der tog en uge mere end de havde lovet!) Da jeg vil sætte den på i dag er det det forkerte beslag de har sat på! (og vi skal bruge den til ferie i næste uge...)

Så går vi i Bilka - finder på at jeg på vej hjem lige vil kigge i Babysam og f***** så om barnevognskasse ikke falder af i det hjørne!!! - temmeligt heldigt vi var lige foran butikken da det skete... (og Adam OK!) Har varer under vognen + Adam, så da damen siger hun gerne vil se købsbevis spørger jeg hvordan i alverden hun har tænkt sig jeg lige skulle smutte hjem og hente det (en time til de lukker&nbsp. Jeg får da heldigvis allernådigst lov at låne en vogn (verdenens tungeste odder ) - lover at komme over med købsbeviset mandag!

OH MY GOD!!! Kan ikke anbefale Brio lige nu

Synes heller ikke om Brio men Odder derimod - se dét er sager !!!!

Anmeld

7. maj 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Synes heller ikke om Brio men Odder derimod - se dét er sager !!!!

Jeg har været super glad for den indtil i dag

Har lånt en odder på det der x-dream stel så forventede en super let vogn - men den er sgu meget tungere end min brio sport  

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Jeg har været super glad for den indtil i dag

Har lånt en odder på det der x-dream stel så forventede en super let vogn - men den er sgu meget tungere end min brio sport  

Har en victory på x-stream stel, og jeg synes den er super skøn og let, men har heller ikke noget andet at sammenligne med..

Anmeld

7. maj 2011

DK

Både min søster og jeg har en Brio Sing, og vi ELSKER vores indtil videre! Der har intet bøvl været med min, og jeg elsker hvor nem den er at klappe ud eller sammen og den kører så godt og der kan være TOTALT mange ting i kurven! 

Derudover har jeg en Brio Sport der er 8 år gammel, og den er ikke engang rusten eller noget! Den funger stadigt upåklageligt! Vildt!!

Hvor ærgerligt hvis din er en "mandags-model" Det er så surt og træls når der ikke duer, og træls når babysam IGEN er totalt langsomme i optrækket til at få bestilt ting hjem og huske at få bestilt det rigtige osv. Det er sørme tit man hører om det!!

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Har en victory på x-stream stel, og jeg synes den er super skøn og let, men har heller ikke noget andet at sammenligne med..

Jeg tror det er den der simply eller hvad den hedder - den ser i hvert fald meget simpel ud Synes "hullet" i kalechen er ALT for stort... På min kan man slå en "ekstra fold" op + der er skygge på kalechen...

- ja og så er den jo så også vildt tung at dreje med! 

Men den er da pæn at se på

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Jeg tror det er den der simply eller hvad den hedder - den ser i hvert fald meget simpel ud Synes "hullet" i kalechen er ALT for stort... På min kan man slå en "ekstra fold" op + der er skygge på kalechen...

- ja og så er den jo så også vildt tung at dreje med! 

Men den er da pæn at se på

Det er også den billigeste de har lavet ??!!
Men jeg har så ikke prøvet andre, men jeg er så vant til min vogn (den har den der retro kaleche) så tænker ikke over om den er svær at dreje..

Anmeld

8. maj 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Det er også den billigeste de har lavet ??!!
Men jeg har så ikke prøvet andre, men jeg er så vant til min vogn (den har den der retro kaleche) så tænker ikke over om den er svær at dreje..

Ville i hvert fald ikke give 6000 kr for den! (eller hvad der her udgave nu koster )

Men jeg tror sgu uanset hvilken man vælger kan man være uheldig

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Ville i hvert fald ikke give 6000 kr for den! (eller hvad der her udgave nu koster )

Men jeg tror sgu uanset hvilken man vælger kan man være uheldig

Ja, mon ikke der også findes mandags barnevogne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.