Hej hej
Jeg elsker denne her side - man kan bare få svar på ALT, så I må lige hjælpe mig engang.
Jeg er næsten 7 uger henne og har været til terminsscanning på Kolding Sygehus da jeg var 5+4. Jeg fik taget blodprøve fredag og igen mandag fordi de ville se om mit graviditetshormon udvikler sig som det skal (jeg synes umiddelbart det lyder som om det er ren rutine??). JEg får så en tid til scanning igen på fredag, fordi de så 100% kan måle blyp, så vi kan være sikre på hvor langt jeg er henne.
Her til morgen kommer posten så, og der er brev fra sygehuset, og der står følgende:
Kære Lene xxxx
Dit graviditetshormon har ikke umiddelbart udviklet sig helt som vi havde ventet og vil derfor gerne tilbyde dig en fremrykket tid i vores amulatorium - se vedlagte tid.
Med venlig hilsen en eller anden læge.
Jeg har så fået min tid rykket fra fredag til tirsdag i stedet for - hvad kan det betyde? altså der kører jo en milliard tanker igennem mit hoved, for er baby død? er der noget galt med den? er der slet ikke nogen baby? og så videre og så videre og så videre.. Henrik tager det dog i rimelig stiv arm og siger at jeg skal tage det roligt, for det kan jo ligeså godt være noget positivt, men det tror jeg bare ikke.
Er der nogen af jer, der har fået et brev magen til? og hvad var der så galt?
Eller har nogen bare et kvalificeret bud på hvad det betyder?
føj der er lang tid til tirsdag....
Lene
Anmeld