Småfolk dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Lisbeth1985

Polkaprik skriver:

Her en lækker kage til lille Noah hvor hans mor havde bestemt design og farver. Synes den blev ret fin:-)
Indeholder Chokoladebunde og jordbærmousse med friske jordbærstykker. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
20 kuv

Alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Ihh, hvor er den fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Polkaprik

Tanja. skriver:

WOOOW lige en kage for en småflk elsker som mig hvad har du lavet æblerne med?

Tusind tak

Jeg har printet et æble ud fra nettet i den størrelse jeg nu synes jeg skulle bruge og så har jeg ellers skåret dem ud i hånden. Dog er bladene stukket ud med nogle små forme fra mit geometri-udstikkersæt

Anmeld

7. maj 2011

Polkaprik

sarahb skriver:

JEG ELSKER DINE KAGER!!!
SÅ FED! ELSKER BILERNE!!!

Årh tusind tak!

Anmeld

7. maj 2011

Polkaprik

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor er den fin

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Jeg har printet et æble ud fra nettet i den størrelse jeg nu synes jeg skulle bruge og så har jeg ellers skåret dem ud i hånden. Dog er bladene stukket ud med nogle små forme fra mit geometri-udstikkersæt

iiih så kretiv Jeg tror ikke jeg skal begynde at skære noget i fri hånd endnu, har kun lavet to kager ind til videre og synes det er mere end svært at skære fondanten af rundt i kanten

Anmeld

7. maj 2011

stella

Polkaprik skriver:

Her en lækker kage til lille Noah hvor hans mor havde bestemt design og farver. Synes den blev ret fin:-)
Indeholder Chokoladebunde og jordbærmousse med friske jordbærstykker. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
20 kuv

Michelle

fuck de er fede dine kager.

hvad koster det og lave til 30 personer

Anmeld

7. maj 2011

Polkaprik

Tanja. skriver:

iiih så kretiv Jeg tror ikke jeg skal begynde at skære noget i fri hånd endnu, har kun lavet to kager ind til videre og synes det er mere end svært at skære fondanten af rundt i kanten

Ja det kræver lidt øvelse. Jeg vil anbefale dig at bruge et pizzahjul til at skære fondanten af med og så skal man sørge for at fondanten sidder helt ind til kagen for neden inden man skærer for ellers for man skåret fo meget af og får en grim kant hvor fondanten ikke kommer helt ned til fadet

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Polkaprik skriver:

20 kuv

Michelle

Kan du ikke få reklamepenge fra småfolk.. den er fin og da lige til deres hjemmeside..

Anmeld

7. maj 2011

Koen.

Polkaprik skriver:

Ja det kræver lidt øvelse. Jeg vil anbefale dig at bruge et pizzahjul til at skære fondanten af med og så skal man sørge for at fondanten sidder helt ind til kagen for neden inden man skærer for ellers for man skåret fo meget af og får en grim kant hvor fondanten ikke kommer helt ned til fadet

iih tusind tak for rådet, her har jeg stået med den allerstørste kniv og skåret

Anmeld

7. maj 2011

Polkaprik

stella skriver:

fuck de er fede dine kager.

hvad koster det og lave til 30 personer

Prisen afhænger af hvor dyre råvarer jeg skal bruge samt hvor tidskrævende den er at lave

Hvis du har noget præcist i tankerne så skriv gerne en pb så kan det være jeg regne en pris ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.