tampon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Nanastep

Hej Damer

jeg ville bare høre hvornår begyndte i at bruge tampon efter i havde født?, det er nu 7uger siden jeg fødte, og jeg har haft min første mens, og skal have den igen snart , kan jeg bruge tampon eller?

knus Nana - god sommerdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Halbschön

Nanastep skriver:

Hej Damer

jeg ville bare høre hvornår begyndte i at bruge tampon efter i havde født?, det er nu 7uger siden jeg fødte, og jeg har haft min første mens, og skal have den igen snart , kan jeg bruge tampon eller?

Jeg ville vente til efter 8ugers undersøgelsen, så du har fået tjekket om alt er i orden dernede ;-)

Anmeld

7. maj 2011

Nanastep

R&N skriver:

Jeg ville vente til efter 8ugers undersøgelsen, så du har fået tjekket om alt er i orden dernede ;-)

okay taak
det ville jeg gøre så

Anmeld

7. maj 2011

morethanperfect

Nanastep skriver:

Hej Damer

Det er 6 mdr. siden jeg fødte og jeg brugte tampon for en uge siden første gang efter fødslen Vil ikke risikere noget 

Anmeld

7. maj 2011

morethanperfect

Nanastep skriver:

Hej Damer

Det er 6 mdr. siden jeg fødte og jeg brugte tampon for en uge siden første gang efter fødslen Vil ikke risikere noget 

Anmeld

7. maj 2011

Noneother

Jeg spurgte, og fik ad vide at du må bruge den fra din 1. rigtige mens efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.