Hallo katvig piger.... nye varer... se annoncen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2008

twinboys

Ja så er der nye varer igen... Se annoncen under katvig....

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

Pia.

AAARRRR - Hvem der bare lige havde 1000 kr for meget... fandt det nye katvig sengetøj på nettet den anden dag og faldt jo for det med det samme til de to store .... - de ville elske det....

MEEEN... Moren her er nød til at spare lidt på sine penge, ellers bliver det en jul uden julegaver...

Men for pokker det er lækkert og ville gå godt til det grønne og røde 60.png

Knus Pia

Anmeld

6. november 2008

twinboys

PiaR skriver:

AAARRRR - Hvem der bare lige havde 1000 kr for meget... fandt det nye katvig sengetøj på nettet den anden dag og faldt jo for det med det samme til de to store .... - de ville elske det....

MEEEN... Moren her er nød til at spare lidt på sine penge, ellers bliver det en jul uden julegaver...

Men for pokker det er lækkert og ville gå godt til det grønne og røde 60.png

Knus Pia

Så brug det til julegaver...

Majbritt

Anmeld

6. november 2008

Pia.

Hej søde...

Ja det var selvfølgelig en idé men sengetøj er ikke det der står øverst på deres lange juleliste og heller ikke noget jeg syntes de skal have i julegave...

Tror jeg fedter lidt for manden i stedet for - for det er altså bare super lækkert og fede stærke farver... 76.gif....

Anmeld

6. november 2008

twinboys

PiaR skriver:

Hej søde...

Ja det var selvfølgelig en idé men sengetøj er ikke det der står øverst på deres lange juleliste og heller ikke noget jeg syntes de skal have i julegave...

Tror jeg fedter lidt for manden i stedet for - for det er altså bare super lækkert og fede stærke farver... 76.gif....

Hej ja ind og fedte lidt for manden... Så du må hoppe af computeren nu og hoppe på ham... Thi hi...

Anmeld

6. november 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Hej ja ind og fedte lidt for manden... Så du må hoppe af computeren nu og hoppe på ham... Thi hi...

haha

Anmeld

6. november 2008

Pia.

twinboys skriver:

Tror du det hjælper he he...

Anmeld

6. november 2008

twinboys

PiaR skriver:

Selvfølgelig...

Anmeld

8. november 2008

twinboys

PiaR skriver:

Hjalp det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.