Kan alle lære det? Spørgsmål om syning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Smølf

Hej krea-piger,

Jeg har længe gået og tænkt, atjeg gerne vil lære at sy, men har intet udstyr og ingen erfaring.

Så nu er mit spørgsmål... Er det til at lære? Jeg synes det virker som en helt uoverskuelig jungle med maskiner, fagudtryk osv.

Jeg vil gerne købe en symaskine, men hvilken? Budgettet er maks 3000kr.

Hvordan kom i selv igang og har i nogle tips og tricks til hvordan man kommer igang?

Mange spørgsmål... Håber i vil svare:-).

Vh smølf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Maja_4000

Har du ikke mulighed for at låne en maskine , så du lige kan finde ud af om det er noget for dig ? :b

Jeg gik bare igang xD Læste herinde et stykke tid , og købte så mønster , stof , nåle , kridt osv. og så gik jeg igang

Anmeld

7. maj 2011

*A*

Maja_4000 skriver:

Har du ikke mulighed for at låne en maskine , så du lige kan finde ud af om det er noget for dig ? :b

Jeg gik bare igang xD Læste herinde et stykke tid , og købte så mønster , stof , nåle , kridt osv. og så gik jeg igang

Samme her... men nu har jeg tilmeldt mig et sykursus, da jeg lige synes at jeg mangler lidt finish og nogle tricks til lige at give det jeg har syet det sidste pift...

Anmeld

7. maj 2011

Leonora

Den bedste vej til at lære er vilje..så selvfølgelig kan du lære at sy. Jeg startede med en billig maskine fra Føtex til 600 kr. Jeg kan ikke anbefale at købe en overlocker før du er meget fortrolig med en alm maskine samt at kunne sy enkle møstre. Min overlocker fik jeg først for to år siden og jeg har syet i mange år. En go ide er et sy kursus men man kan lære det selv. Jeg har aldrig gået på skole for at lære at sy. Hvis du har flere spørgsmål er du meget velkommen til at skrive til mig....undskyld at alt text er klasket sammen men min com opfører sig mærkeligt....:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.