Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lotte32 skriver: Godmorgen, og stort tillykke med dine to fine streger Lotte Ø.
Godmorgen,
og stort tillykke med dine to fine streger
Lotte Ø.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaraLM skriver: Vågnede her for 30'min siden og tog en test ( skal først have menstruation mandag men har simpelthen været SÅ oppustet de sidste dage!) og der kom sørme en streg mere end normalt og inden for tiden!!!!! Den er svag men synlig Hvis det ikke er den aller første falsk positive / skyggestreg jeg nogensinde har præsteret så er jeg endelig blevet gravid igen! Jubiiiiiiii!Ifgl terminsberegneren her på siden er jeg 3+5 i dag - jeg tør slet ikke regne med noget da det endte i en SA sidst men håber så inderligt!!!
Vågnede her for 30'min siden og tog en test ( skal først have menstruation mandag men har simpelthen været SÅ oppustet de sidste dage!) og der kom sørme en streg mere end normalt og inden for tiden!!!!! Den er svag men synlig Hvis det ikke er den aller første falsk positive / skyggestreg jeg nogensinde har præsteret så er jeg endelig blevet gravid igen! Jubiiiiiiii!Ifgl terminsberegneren her på siden er jeg 3+5 i dag - jeg tør slet ikke regne med noget da det endte i en SA sidst men håber så inderligt!!!
Kæmpe stort tillykke her testede vi 3 positive igår og er ifølge beregningerne 2+4
Elmer&Amy skriver: Kæmpe stort tillykke her testede vi 3 positive igår og er ifølge beregningerne 2+4
SaraLM skriver: Tusind tak og tillykke til jer også!
Tusind tak og tillykke til jer også!
tusind tak
Stort tillykke .
Da jeg testede positiv var jeg også kun 3+5 og han er derinde endnu Rigtig held og lykke med det
Ej tillykke søde :-D
Så mangler vi bare mig
2 streger er 2 streger. Tillykke!!
Nynne88 skriver: Stort tillykke . Da jeg testede positiv var jeg også kun 3+5 og han er derinde endnu Rigtig held og lykke med det
Jeg krydser fingre for dig
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: 2 streger er 2 streger. Tillykke!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128