Kl er 03.42 og jeg tror sørme den er der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

SaraLM

lotte32 skriver:

Godmorgen,

og stort tillykke med dine to fine streger

Lotte Ø.

Tusind tak! Og godmorgen til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

SaraLM skriver:

Vågnede her for 30'min siden og tog en test ( skal først have menstruation mandag men har simpelthen været SÅ oppustet de sidste dage!) og der kom sørme en streg mere end normalt og inden for tiden!!!!! Den er svag men synlig

Hvis det ikke er den aller første falsk positive / skyggestreg jeg nogensinde har præsteret så er jeg endelig blevet gravid igen! Jubiiiiiiii!
Ifgl terminsberegneren her på siden er jeg 3+5 i dag - jeg tør slet ikke regne med noget da det endte i en SA sidst men håber så inderligt!!!

Kæmpe stort tillykke  her testede vi 3 positive igår og er ifølge beregningerne 2+4

Anmeld

7. maj 2011

SaraLM

Elmer&Amy skriver:

Kæmpe stort tillykke  her testede vi 3 positive igår og er ifølge beregningerne 2+4

Tusind tak og tillykke til jer også!

Anmeld

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

SaraLM skriver:

Tusind tak og tillykke til jer også!

tusind tak

Anmeld

7. maj 2011

Nynne88

Stort tillykke .

Da jeg testede positiv var jeg også kun 3+5 og han er derinde endnu  Rigtig held og lykke med det

Anmeld

7. maj 2011

Nana88

Elmer&Amy skriver:

Ej tillykke søde :-D

Så mangler vi bare mig

Anmeld

7. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

2 streger er 2 streger. Tillykke!! 

Anmeld

7. maj 2011

SaraLM

Nynne88 skriver:

Stort tillykke .

Da jeg testede positiv var jeg også kun 3+5 og han er derinde endnu  Rigtig held og lykke med det

Aj så håber jeg vi er lige så heldige!

Anmeld

7. maj 2011

Lisbeth1985

SaraLM skriver:

Vågnede her for 30'min siden og tog en test ( skal først have menstruation mandag men har simpelthen været SÅ oppustet de sidste dage!) og der kom sørme en streg mere end normalt og inden for tiden!!!!! Den er svag men synlig

Hvis det ikke er den aller første falsk positive / skyggestreg jeg nogensinde har præsteret så er jeg endelig blevet gravid igen! Jubiiiiiiii!
Ifgl terminsberegneren her på siden er jeg 3+5 i dag - jeg tør slet ikke regne med noget da det endte i en SA sidst men håber så inderligt!!!

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

7. maj 2011

SaraLM

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

2 streger er 2 streger. Tillykke!! 

Tak tak! Er så glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.