Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I forbindelse med de triste tråde der har været på baby.dk - vil jeg oprette en positiv tråd og anbefale en sælger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne anbefale:
Bullerbassen
Ærlig og troværdig sælger - varen er top kvalitet
Janni. skriver: Jeg vil gerne anbefale: Bullerbassen Ærlig og troværdig sælger - varen er top kvalitet
Jamen det er jo mig MANGE tak for de rosende ord...
Uha ved slet ikke hvad jeg skal sige : SÅ mange tak
Dejligt I er tilfredse
Den hopper jeg med på
Så vil jeg da gerne anbefale forår .. Har lige handlet med hende , tøjet levede helt op til forventningerne OG kom dagen efter jeg havde overført
Maj2011 !!!!!Købte en masse fine bodies af hende til en mega god pris, og det hele var i SÅ god stand som lovet! Det ser ud stort set som nyt, så virkelig god pris og handel, og hun kom endda forbi med tøjet
Mileva skriver: Den hopper jeg med på
Mange tak ..... for de rosende ord ...
Vægter meget at mine handler skal være gode & kunderne er tilfredse... Så dejligt og læse
TAK piger
twinboys
Har købt en del katvig af hende, og hun sender det næsten altid inden man får overførte pengene..
Maja_4000 skriver: Så vil jeg da gerne anbefale forår .. Har lige handlet med hende , tøjet levede helt op til forventningerne OG kom dagen efter jeg havde overført
Tak for det, det var sødt skrevet. Og jeg er glad for at tøjet faldt i god jord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128