Et "måske" lidt forfængeligt spørgsmål!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Zibi_84

Må man egentlig have make up på øjne under fødsel? Ved at man vist ikke må have læbestift og neglelak på lige inden operation, da de skal kunne se om læber/negle bliver blå. Men hvordan er det under fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mig med maven

JA... Jeg havde makeup på under fødsel. Meeen kun fordi jeg ikke nåede at tage det af. Jeg var smuk da jeg startede, og lignede en Panda da jeg var færdig!

Anmeld

6. maj 2011

Zibi_84

Mig med maven skriver:

JA... Jeg havde makeup på under fødsel. Meeen kun fordi jeg ikke nåede at tage det af. Jeg var smuk da jeg startede, og lignede en Panda da jeg var færdig!

hehe...det var sikkert en smuk panda da du havde født;o) Tak for svaret

Anmeld

6. maj 2011

baby012

Zibi_84 skriver:

Må man egentlig have make up på øjne under fødsel? Ved at man vist ikke må have læbestift og neglelak på lige inden operation, da de skal kunne se om læber/negle bliver blå. Men hvordan er det under fødsel?

tror ikke der er nogle regler for makeup under en fødsel  

men tror ikke det sidder så godt efter fødslen hehe .. så skal det da være tåre og sved fast  

Anmeld

6. maj 2011

Lise

Ja, det må du da vist gerne...

Er det fordi gerne vil se godt ud mellem veerne?

Anmeld

6. maj 2011

Mig med maven

Zibi_84 skriver:

hehe...det var sikkert en smuk panda da du havde født;o) Tak for svaret

Er sikker på at min mand synes jeg var lækker, jeg havde også lige givet ham hans livs gave. Men min mor hun vaskede mig på bedste spyt-på-mors-finger-op-på-kinden-manér...

Anmeld

6. maj 2011

Vidunderligeunger

Mig med maven skriver:

Er sikker på at min mand synes jeg var lækker, jeg havde også lige givet ham hans livs gave. Men min mor hun vaskede mig på bedste spyt-på-mors-finger-op-på-kinden-manér...

uf! det gør min mor også stadig.. det er altså bare træls.. og lidt sødt haha ...

Anmeld

6. maj 2011

Mig med maven

MAJ*MOR skriver:

uf! det gør min mor også stadig.. det er altså bare træls.. og lidt sødt haha ...

Hahah det er så klamt, og så mega jeg-vidste-jeg-kunne-regne-med-dig-MOAR-agtigt...

Jeg håber sku aldrig jeg kommer med i den klub!

Anmeld

6. maj 2011

Vidunderligeunger

Mig med maven skriver:

Hahah det er så klamt, og så mega jeg-vidste-jeg-kunne-regne-med-dig-MOAR-agtigt...

Jeg håber sku aldrig jeg kommer med i den klub!

nej  heller ik her!!  

Anmeld

6. maj 2011

Zibi_84

Lise skriver:

Ja, det må du da vist gerne...

Er det fordi gerne vil se godt ud mellem veerne?

hehe...nej slet ikke Jeg har bare tit tænkt på det. Jeg har altid eyeliner og mascare på, og har svært ved at forestille mig at de beder mig tage det af under veerne. Jeg er ikke super forfængelig, men har så tit tænkt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.