Flere bukser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Skouboe

Så blev jeg færdig med de sidste to par lange bukser til pigerne i denne omgang, så nu står den på shorts, kjoler og tunikaer tror jeg...

Stoffet er min sidste rest Jungle Jam og netop gemt til Silja blev stor nok til at få et par bukser hun ikke ville vokse ud af i løbet af 14 dage.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Janni.

Hvor er de bare seje 

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Ej hvor er de søde

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Janni. skriver:

Hvor er de bare seje 

Tak

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

Ej hvor er de søde

Jeg er helt vild med det stof.. desværre gik det ud af produktion for et års tid siden og er stort set umuligt at skaffe

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Jeg er helt vild med det stof.. desværre gik det ud af produktion for et års tid siden og er stort set umuligt at skaffe

Det er også helt vildt sødt - det er så typisk ... når det er nået man er vild med

Bestiller du alt dit stof hjem ????

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Skouboe skriver:

Så blev jeg færdig med de sidste to par lange bukser til pigerne i denne omgang, så nu står den på shorts, kjoler og tunikaer tror jeg...

Stoffet er min sidste rest Jungle Jam og netop gemt til Silja blev stor nok til at få et par bukser hun ikke ville vokse ud af i løbet af 14 dage.

Hold op de er seje..

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

Det er også helt vildt sødt - det er så typisk ... når det er nået man er vild med

Bestiller du alt dit stof hjem ????

Nej, jeg køber også indimellem i Danmark - bl.a. hos Stof & Stil og stof2000, men udvalget af lækre stoffer er bare større i udlandet.. mange af de ting jeg køber kan jeg slet ikke finde i Danmark.

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Mor til Frederic skriver:

Hold op de er seje..

Tak

Tøserne bliver SÅ lækre i dem...

Anmeld

6. maj 2011

birthee

Hvor er de bare seje!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.